جابه‌جایی تأسیسات شهری در تونل غدیر/ پروژه «نماز» فعال است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در پروژه ادامه تونل غدیر، مسئله جابه‌جایی تأسیسات شهری ازجمله تأسیسات برق موجب زمان‌بر شدن پروژه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جابه‌جایی تأسیسات شهری در تونل غدیر/ پروژه «نماز» فعال است
شناسه : 46250 | انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن اجتماعات رضوان در شهرداری مرکز برگزار شد، با اشاره به اخذ مجوز انحراف ترافیک برای پیگیری پروژه ادامه تونل غدیر، اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مکرر، هفته پیش موفق شدیم مجوز انحراف ترافیک را از شورای ترافیک استان دریافت کنیم.

وی ادامه داد: بدون این مجوز انحراف ترافیک در مسیر قبل از میدان معلم مشکلاتی داشتیم و در حال حاضر با این کار یک جبهه کاری به پروژه اضافه شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت پیگیری تعارض ملکی پروژه ادامه تونل غدیر خاطرنشان کرد: حدود ۵ ملک دیگر تا اتمام تملکات پروژه باقی‌مانده است.

وی با اشاره به عبور تأسیسات برق فشارقوی از محل این پروژه گفت: در حال مکاتبه با تهران هستیم تا این مشکلات را برطرف کنیم.

حلوایی‌زاده ادامه داد: شرکت برق منطقه‌ای تهران یک تونل مشترک از ما می‌خواهد که هزینه هنگفتی دارد و در حال رایزنی هستیم، بقیه معارضین را در حال حاضر مشغول جمع‌آوری هستیم تا این پروژه از خیابان معلم تا خیابان ممتاز به نتیجه برسد.

وی با اشاره به فعال بودن پروژه تقاطع غیرهمسطح نماز خاطرنشان کرد: در روزهای آینده دهانه زیرگذر را خاک‌برداری می‌کنیم و خاک‌برداری فردوسی غربی نیز در حال اتمام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اتمام کار نیمی از شمع‌های زیرگذر فردوسی شرقی در این پروژه گفت: دو پل هم‌سطح میدان و دوربرگردان هم تا پایان دی‌ماه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در ادامه پروژه برای جلوگیری از انسداد ترافیکی در سمت میدان ولیعصر (عج) نیاز به همکاری نیروهای راهور خواهیم داشت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.