نمایش «شب دوست داشتنی» روی صحنه رفت

نمایش «شب دوست داشتنی» که به کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین و توسط اعضای باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم آماده اجرا شده، در حضور چهره‌های شناخته شده تئاتر کودکان و نوجوان روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایش «شب دوست داشتنی» روی صحنه رفت
شناسه : 46232 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، نمایش «شب دوست داشتنی» که به کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین و توسط اعضای باشگاه تئاتر تجربه آماده اجرا شده، با حضور چهره‌های شناخته شده‌ تئاتر کودک و نوجوان کشور در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران افتتاح شد.

پیش از آغاز اجرای نمایش داوود کیانیان در سخنانی به مناسبت پنجاهمین سالروز تأسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آغاز فعالیت‌های نمایشی این کانون گفت: «دوران طلایی تئاتر را این ساختمان‌ها و مدیران نمی‌سازند بلکه دوران طلایی را هنرمندان طلایی می‌سازند. امروز چه روز باشکوهی‌ است که این هنرمندان طلایی در میان ما هستند. روز باشکوهی‌ است چون ما میان آن‌ها هستیم.»

نمایش شب دوست داشتنی

وی در ادامه تصریح کرد: «چرا دوران را طلایی می‌نامیم؟ چون تحولاتی را که این هنرمندان برای نخستین بار در تئاتر کودک ایران ایجاد کردند، چه به لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی، بنیادین بوده‌است.»

در ادامه زنگ آغاز اجرای نمایش توسط هنگامه مفید به صدا در آمد و درهای سالن نمایش «گلستان» در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی تماشاگران گشوده شد.

نمایش شب دوست داشتنی

در این اجرا علاوه بر کودکان علاقه‌مند و محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان قم، چهره‌های نام آشنای تئاتر کودک و نوجوان از جمله: هنگامه مفید، داوود کیانیان، رضا بابک، منصور خلج، رضا فیاضی، مرتضی طاهری، عادل بزدوده، عباس جهانگیریان، منوچهر اکبرلو، ناصر آویژه، مجتبی کاظمی، نیما بیگلریان به تماشای نمایش «شب دوست داشتنی» نشستند.

در نمایش «شب دوست داشتنی» که ویژه کودکان است، «شب شده اما دختربچه‌ نمایش خیال خوابیدن ندارد چون از شب خوشش نمی‌آید. در این میان فرشتۀ شب پا به صحنه می‌گذارد و با دختربچه روبه‌رو می‌شود…».

فاطمه خدابنده‌لو، حدیث صابری، الهام محمودی، پریسا طراوتی و فرزانه زکی بازیگران این اثر نمایشی هستند که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده‌است. همچنی سیدمهدی برقعی آهنگساز، مهدی نیک‌روش طراح صحنه، فاطمه عبدالله‌زاده طراح لباس، محسن غفاری طراح پوستر و بروشور، هومن پیری طراح نور، حدیث صابری منشی صحنه و ریحانه مطهری روابط عمومی نمایش «شب دوست داشتنی» را بر عهده دارند.

این نمایش به همت حوزه هنری قم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دی و بهمن ماه ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران،‌ بلوار کشاورز، خیابان حجاب، پارک لاله به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای رزرو بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال به نشانی:  www.tiwaii.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن همراه: ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

نمایش شب دوست داشتنی

نمایش شب دوست داشتنی

نمایش شب دوست داشتنی

نمایش شب دوست داشتنی

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.