ایمن‌سازی ۳۵۴ بوستان شهری قم

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با اشاره به ایمن‌سازی ۳۵۴ بوستان شهری، از استاندارد شدن تمام بوستان‌ها و محل‌های بازی کودکان تا پایان سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایمن‌سازی ۳۵۴ بوستان شهری قم
شناسه : 46211 | انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم که با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با اشاره به ایمن‌سازی محل‌های بازی در پارک‌ها و فضاهای سبز شهری، گفت: تا حدود زیادی از محل‌های بازی کودکان قم به‌صورت کامل ایمن‌سازی و استانداردشده‌اند و مابقی نیز تا پایان سال به مراکز ایمن برای بازی و گذران اوقات فراغت کودکان تبدیل خواهند شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: طی ۶ سال گذشته ۳۵۴ بوستان شهر قم به‌صورت کامل ایمن‌سازی شده و استانداردسازی تمام بوستان‌های شهری تا پایان سال به پایان می‌رسد.

به گفته وی، سیاست و رویه شهرداری قم در کاشت درختان باید به سمت درختان مثمری باشد که سازگار با اقلیم این شهر باشد تا خسارت‌های ناشی از سم‌پاشی، آفت و نگهداری به حداقل برسد.

سبحانی ثابت ادامه داد: در کنار توسعه کاشت درخت در عرصه‌های شهری قم، باید پیش‌بینی‌های لازم جهت آبیاری این عرصه‌ها نیز صورت بگیرد تا اقدامات انجام‌شده در سال‌های آینده با مخاطره همراه نشود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری قم باید زمینه و بستری در توسعه شهربازی‌ها و فضای سبز ایجاد کند که سرمایه‌گذاران نسبت به سود و منفعت خود از امر سرمایه‌گذاری اطمینان خاطر داشته باشد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.