مهلت ارسال آثار به جشنواره جایزه فیروزه تمدید شد

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم گفت: به دلیل استقبال هنرمندان، مدت زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم بهمن ماه تمدید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مهلت ارسال آثار به جشنواره جایزه فیروزه تمدید شد
شناسه : 46115 | انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سیدرسول موسوی‌نژادیان با اشاره به برگزاری جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی فیروزه اظهار کرد: این جشنواره با هفتمین جشنواره جایزه فیروزه با موضوعات هدایای فرهنگی (خرمهره، چرم‌دوزی، منبت‌کاری)، محصولات فرهنگی تفریحی (اسباب‌بازی)، عروسک و نوشت‌افزار در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره جایزه فیروزه بیان کرد: ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور از جمله اهداف این رویداد محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم گفت: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع خلاق، زمینه‌سازی به‌منظور هم‌افزایی شرکت‌کنندگان صنایع خلاق، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور است.

وی تصریح کرد: معرفی فعالان صنایع خلاق به جامعه و نهادهای خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان‌ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین‌المللی به همراه ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها با افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی نیز از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می شود.

موسوی‌نژادیان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثاربه  این جشنواره بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ دی ماه بود که به دلیل استقبال هنرمندان زمان آن تا پنجم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

وی  زمان داوری آثار را ۱۰ بهمن ماه ذکر کرد و گفت: ۱۴ بهمن ماه نیز مراسم اختتامیه برگزار برگزیدگان معرفی می شوند. همچنین نمایشگاه آثار نیز از ۲۴ بهمن ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم در ادامه گفت: به نفرات اول تا سوم هر رشته جایزه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهداء خواهد شد.

موسوی‌نژادیان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت آثار خود می‌توانند به نشانی اینترنتی https://jayezehFiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه و جهت تحویل فیزیکی آثار خود به آدرس: قم- بلوار جمهوری اسلامی- نبش کوچه ۲۸، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، طبقه اول، اتاق ۳۰۸ مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.