ثبت نام ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شد

ثبت‌نام ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در رشته‌های قرآنی و معارفی به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت نام ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شد
شناسه : 45935 | انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، علاقه‌مندان به آموزش های قرآنی و معارفی با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) به آدرس Qhkarimeh.ir می توانند به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی در کلاس‌های ترم زمستان این مرکز ثبت‌نام کنند.

رشته‌های قرآنی و معارفی که به صورت حضوری، مجازی، نیمه حضوری، آنلاین و آفلاین برای گروه سنی کودک و نوجوان و خواهران و برادران در ترم زمستان برگزار می‌شود، متعاقبا از طریق سایت مرکز قرآن و حدیث برای علاقه‌مندان اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی و معارفی از ۱۲ دی ماه آغاز شده و شروع کلاس‌ها از ۹ بهمن ماه خواهد بود.

پذیرش کودکان در کلاس های قرآنی و معارفی از ۷ سال (۶ سال بالاتر) صورت می‌پذیرد و حضور در کلاس‌ها برای کودکان و نوجوانان به روشی برنامه‌ریزی شده که مکمل برنامه آموزشی مدرسه بوده و در برنامه درسی مدارس اختلال ایجاد نمی‌کند.

همچنین در ترم زمستان مانند ترم پاییز دوره‌هایی برای گروه سنی کودک و نوجوان دختران و پسران برنامه‌ریزی شده که خانواده‌ها با ثبت‌نام فرزندان خود در این رشته‌ها می‌توانند به تعمیق باورهای دینی و یادگیری فرهنگ دینی و قرآنی به فرزندان خود کمک کنند.

لازم به ذکر است، برادران برای دریافت پاسخ پرسش‌های خود در مورد دوره های قرآنی و معارفی می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند و خواهران نیز برای کسب اطلاع در مورد دوره ها می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاع در مورد دوره های آموزش مجازی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.