تکمیل تجهیزات رفاهی مورد نیاز شهروندان در بوستان‌های منطقه چهار

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از تکمیل و تأمین تجهیزات رفاهی مورد نیاز شهروندان در فضا‌های تفریحی سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل تجهیزات رفاهی مورد نیاز شهروندان در بوستان‌های منطقه چهار
شناسه : 45865 | انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم بیان کرد: اقدامات قابل توجهی در بوستان‌های منطقه چهار برای تجهیزات رفاهی صورت گرفته و پیشرفت قابل توجهی نیز داشته است.

وی افزود: در بوستان علوی احداث سکو‌های نشیمن، مسیر‌های تندرستی، سایبان، آلاچیق و… با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال منعقد و تحویل زمین نیز به پیمانکار انجام شده است.

وی بیان کرد: در بوستان‌های علوی، خضر نبی، کوثر و مفید ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی فرنگی و معمولی در حال احداث بوده و با توجه به حجم بالای تردد و استفاده شهروندان محترم از بوستان‌های مذکور این اقدامات در دست انجام است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در باغ پرندگان نیز احداث نمازخانه مجزا ویژه خواهران با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در دست اقدام است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت ارائه خدمات و گردشگری بوستان‌های شهری، اظهار کرد: وجود امکانات و تجهیزات رفاهی استاندارد و کافی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بر همین اساس بوده که بتوانیم محیطی امن و آرام را جهت گذران اوقات فراغت همشهریان و زائرین گرامی را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای تسهیل در تردد معلولین و جانبازان گرامی و استفاده از امکانات بوستان‌ها، سامانه‌ها و مسیر‌های ویژه ویلچررو و سرویس‌های بهداشتی فرنگی نیز در بوستان‌ها تعبیه شده است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.