ادامه تونل غدیر تا سال آینده تکمیل می‌شود

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به زمان احتمالی تکمیل و بهره‌برداری از ادامه تونل غدیر، گفت: این پروژه در طول ۴۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان در دست اجراست که تلاش می‌شود با تملک پلاک‌های باقی مانده و ادامه اقدامات عمرانی در اواسط سال آینده بهره‌برداری شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادامه تونل غدیر تا سال آینده تکمیل می‌شود
شناسه : 45863 | انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل میریک امامی با اشاره به وضعیت پروژه تونل غدیر و ادامه فاز ۵ بلوار عمار یاسر، اظهار داشت: این پروژه که ادامه تونل غدیر است تا خیابان شهیدین ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مشخصات کلی این پروژه، ادامه داد: این پروژه در طول ۴۵۰ متر و اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان در دست اجراست.

میریک امامی، تملکات را از مهمترین مشکلات شهرداری قم در اجرای پروژه‌های عمرانی دانست و بیان کرد: تملک پلاک‌های مجاور از دشواری‌های این پروژه است و تاکنون شهروندان همکاری مطلوبی در مبحث تملکات این پروژه داشته‌اند.

وی با اشاره به زمان احتمالی تکمیل و بهره‌برداری از ادامه تونل غدیر، عنوان کرد: تلاش می‌شود با تملک پلاک‌های باقی مانده و ادامه اقدامات عمرانی این پروژه در اواسط سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: این پروژه از ادامه تونل غدیر آغاز می‌شود و در کوچه ممتاز به سطح صفر می‌رسد و در نهایت تا خیابان شهید فاطمی امتداد پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.