ادای احترام سینماهای قم به سردار دل‌ها

دو فیلم مستند «قاسم» و «۷۲ ساعت» همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سینماهای «تربیت»، «شهر آفتاب» و «کانون» قم به‌صورت رایگان اکران شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادای احترام سینماهای قم به سردار دل‌ها
شناسه : 45846 | انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت به همراه چهار تن از محافظانش و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی، مستند سینمایی «۷۲ ساعت» محصول سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی قم و اقشار مختلف جامعه در سینما تربیت قم به روی پرده رفت.

اکران مستند 72 ساعت در سینما تربیت قم (1)

مستند «۷۲ ساعت» همچنین در ساعت ۱۹ با حضور جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم واقع در شهرک پردیسان اکران شد.

این مستند ۷۰ دقیقه‌ای به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی مهدی مطهر برای اولین‌بار تصاویری تکان‌دهنده و روایت‌هایی از سه روز آخر زندگی سردار سلیمانی را به تصویر کشیده است.

همچنین سینما شهر آفتاب قم نیز همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها، مستند سینمایی «قاسم» را با استقبال خوب همشهریان در سه سانس ۱۷، ۱۹ و ۲۱ به روی پرده برد.

مستند «قاسم» به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی، کارگردانی مهدی فارسی و نویسندگی محمدرضا ابوالحسنی تولید شده و محصول مرکز مستند حقیقت است که نگاهی متفاوت به زندگی این قهرمان ملی و الگوی مقاومت دارد.

علاقه‌مندان به هنر هفتم و فعالان جبهه انقلاب می‌توانند در روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه نیز با رزرو رایگان صندلی از طریق سایت سینما تیکت در سه سانس ۱۷، ۱۹ و ۲۱ به تماشای مستند «۷۲ ساعت» در سینما شهر آفتاب بنشینند.

خاطرنشان می‌شود اکران رایگان مستند سینمایی «قاسم» و «۷۲ ساعت» در سینماهای قم با مشارکت سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مؤسسه سراج، جشنواره فیلم عمار، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اداره‌کل آموزش و پرورش قم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم و سینما شهرآفتاب انجام شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.