مصوبات سفر رئیس جمهور به قم باید کارشناسی شود

رئیس شورای شهر قم با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به شهر قم، گفت: این سفر با ۲۱ مصوبه همراه بود که باید با کار کارشناسی دقیق موردبررسی و اجرایی شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مصوبات سفر رئیس جمهور به قم باید کارشناسی شود
شناسه : 45808 | انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در بیست‌ودومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به شهر قم اشاره کرد و گفت: سفر رئیس‌جمهور به شهر قم با ۲۱ مصوبه همراه بود که باید با کار کارشناسی دقیق موردبررسی و اجرایی شود.

وی به‌جایگزینی مونوریل به‌جای خط دو مترو اشاره و بیان کرد: با توجه به اختصاص ۵۶۰  هکتار برای ساخت مسکن و واگذاری مدیریت ۴۸ و ۳۲ هکتاری به شهر قم و هدایت جمعیت عظیمی به سمت پردیسان نیاز به تدابیری برای حمل‌ونقل این مسیر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم رفع قید فضای سبز در ۴۰ هکتار از زمین‌های جمکران در طرح تفصیلی را اقدامی مهم خواند و ادامه داد: با آزادسازی ۴۰ هکتار در جمکران هم مشکلات شهروندان را حل کرده و هم شهرداری می‌تواند طرح‌های بزرگی در این منطقه اجرا کند.

وی تعیین تکلیف راه‌آهن متروکه در شهر قم را نیز موردتوجه قرارداد و گفت: امیدواریم تمام ۲۱ مصوبه که به امضای وزرا رسیده است با کار کارشناسی دقیق به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده و دچار مشکل نشود.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باید به تعبیر مقام معظم رهبری که از مکتب سلیمانی نام می‌برند، توجه کنیم.

وی مکتب سلیمانی را تشریح کرد و افزود: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری مکتب سلیمانی از دو بخش و کلیدواژه صداقت و اخلاص تشکیل‌شده و مفهوم آن این است که سردار باهدف‌ها و آرمان‌های الهی صادقانه و خالصانه برخورد می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به مهمانان جهادی شورای اسلامی شهر قم نیز اشاره کرد و گفت: طلاب جهادی مانند کسانی که بر معبر مین قدم می‌گذاشتند وارد میدان شده و خالصانه به کمک کادر درمان و پرسنل آرامستان‌ها آمدند.

وی در مراسم تقدیر و تشکر از پرسنل آرامستان بهشت معصومه(س) و طلاب جهادی تصریح کرد: اقدامات این افراد با مسائل مالی قابل‌مقایسه نیست و امیداریم پاداش حقیقی را خداوند در آخرت به آن‌ها داده و باید خواسته پرسنل بهشت معصومه(س) نیز برآورده شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.