خداحافظی دکتر قدیر از دانشگاه علوم پزشکی قم

با انتصاب دکتر مهدی مصری به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، دوران مدیریت ۲۸ ماهه دکتر محمدرضا قدیر در این دانشگاه به پایان رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خداحافظی دکتر قدیر از دانشگاه علوم پزشکی قم
شناسه : 45769 | انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، با انتصاب مهدی مصری به ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی قم، دوران مدیریت دکتر محمدرضا قدیر در دانشگاه علوم پزشکی قم به پایان رسید.

قدیر که از ۱۱ شهریورماه دو سال قبل جایگزین ابوالفضل ایرانی‌خواه شده بود، در تاریخی‌ترین دوران دانشگاه علوم پزشکی قم سکاندار این مجموعه بود.

دوران ریاست قدیر در دانشگاه علوم پزشکی با شیوع ویروس کرونا در قم و شناسایی و تشخیص این ویروس برای اولین‌بار در کشور مصادف شد.

قدیر در حالی از دانشگاه علوم پزشکی قم خداحافظی کرد که دو بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و بیمارستان مادر در دوران حضور او در دانشگاه علوم پزشکی قم به بهره‌برداری رسید و به چرخه درمانی قم اضافه شد.

اما جانشین قدیر با حکم بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر مهدی مصری، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

او ۵۲ ساله و متولد اسفراین است و یک دوره ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه را در کارنامه خود دارد.

مصری در حالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم شد که پیش‌تر در سامانه فارس‌من خبرگزاری فارس، کارکنان و اعضای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان خواستار انتصاب او در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بودند.

مصری صبح امروز و یک روز پس از انتصابش به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، در دفتر ریاست دانشگاه حاضر شد و کار خود را در این دانشگاه آغاز کرد.

وی در ابتدای فعالیت خود با محمدرضا قدیر رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار و در جریان جزئیات حوزه بهداشت و درمان قم قرار گرفت.

سپس با دکتر پرهام معاون درمان، دکتر فرزین‌نیا معاون توسعه، دکتر شریفی‌پور معاون تحقیقات و دکتر حیدری معاون آموزشی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد و در پایان برنامه‌های نخستین روز از فعالیت خود در قم به مرکز واکسیناسیون میدان روح الله و مصلی قدس رفت و از نزدیک فعالیت این مراکز را بررسی کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.