معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

فعالیت تمامی داروخانه‌های شبانه‌روزی قم در نوروز

شهر بیست/ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تمامی داروخانه های شبانه روزی استان فعال بوده و دپوی داروی مورد نیاز استان نیز انجام شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت تمامی داروخانه‌های شبانه‌روزی قم در نوروز
شناسه : 4575 | انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل نیک آزما با اشاره به اقدامات نوروزی این معاونت، گفت: تمامی داروخانه های شبانه روزی استان فعال بوده و دپوی داروی مورد نیاز استان نیز انجام شده است.

وی بیان داشت: بازرسان این معاونت در ایام تعطیلات فعال بوده و از داروخانه ها بازرسی خواهند کرد، همشهریان و مسافران و زائران نیز در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از مشکلات این ایام مسمومیت های دارویی است که در این راستا، پمفلت و بروشورهایی تهیه شده که در اختیار زائران و مسافران قرار می گیرد.

دکتر نیک آزما گفت: در مراکز بخش ها و روستاها نیز داروخانه ها فعال بوده و لیست کشیک داروخانه های روستایی جهت تسهیل دسترسی ساکنین مناطق تابعه استان اعلام شده است.

وی با اشاره به لزوم تأمین داروهای بیماران خاص گفت: در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و داروخانه های منتخب در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز، ملزم به ارائه این نوع داروها هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۹ داروخانه روزانه به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، نیز فعال بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.