تأکید آیت‌الله مکارم بر تزریق واکسن/ مخالفت با واکسن در منطق اسلام نیست

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه حفظ سلامت بدن مانند نماز از واجبات است، گفت: بعضی می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم هر آنچه باد، این در منطق اسلام نیست و باید سلامتی را حفظ کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید آیت‌الله مکارم بر تزریق واکسن/ مخالفت با واکسن در منطق اسلام نیست
شناسه : 45507 | انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید پس از تزریق دوز سوم واکسن کرونا در سخنانی اظهار کرد: خداوند توفیق داد امروز دوز سوم واکسن کرونا را دریافت و به توصیه پزشکان عمل کردیم. مردم باید توجه داشته باشند یکی از واجبات مانند نماز، حفظ سلامتی بدن است.

وی افزود: بعضی می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم هر آنچه باد؛ این در منطق اسلام نیست و باید سلامتی را حفظ کرد. در روایات هم درباره حفظ سلامت تأکیدها و توصیه‌های زیادی شده است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: ائمه علیهم السلام طبیب نبودند ولی طب‌الأئمه نشان می‌دهد که آنها همیشه توصیه می‌کردند و کسانی که به این توصیه‌ها عمل می‌کنند زندگی سالمی دارند.

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: بنابراین شما عزیزان بدون استثناء فراموش نکنید و این واکسن را بزنید؛ حالا بعضی‌ها هم اگر مختصر عوارضی پیدا کردند برطرف می‌شود إن‌شاء‌‌الله.

وی خاطرنشان کرد: عمده این است که در دراز مدت باعث سلامتی می‌شود و این حفظ سلامتی یکی از عبادات است. خداوند به همه مسلمانان سلامتی طول عمر و عاقبت به خیری دهد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.