تلاش برای احیای بوستان جوان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مجموعه بوستان جوان ظرفیت بالایی در تفریحات سالم و تفریحات آبی دارد که با رفع موانع پیش‌روی بهره‌بردار مجموعه می‌توان از آن برای حضور مردم در این فضای تفریحی استفاده کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای احیای بوستان جوان
شناسه : 45485 | انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه بررسی راهکارهای گسترش امکانات و زیرساخت‌های بوستان جوان به‌منظور حضور شهروندان در این مکان تفریحی، اظهار کرد: بوستان از فضای سبز خوبی برخوردار است و به‌تازگی پارک ترافیک نیز در آن ایجادشده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: ۳۷۸ هکتار از بوستان جوان در سال جاری برای بهره‌برداری به شهرداری واگذار شد که مالکیت آن با دولت است.

وی با اشاره به اینکه دریاچه این بوستان واقعاً استثنایی بوده که بلااستفاده مانده است، گفت: در کنار آن سه هکتار فضای جنگلی محوطه‌سازی و روشنایی ایجادشده، همچنین مسیر پیاده‌روی و سلامت بسیار خوبی در این بوستان فراهم‌شده است.

جوادیان با بیان اینکه با این جاذبه‌ها استقبال خوبی از سوی شهروندان از این بوستان نشده و تقریباً غیرفعال است، ابراز کرد: این مجموعه ظرفیت بالایی در تفریحات سالم و تفریحات آبی دارد که با رفع موانع پیش‌روی بهره‌بردار مجموعه می‌توان از آن برای حضور مردم در این فضای تفریحی استفاده کرد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.