فرماندار جدید قم معرفی شد

شهر بیست/ مراسم تودیع و معارفه فرماندار قم در آخرین روز کاری سال ۹۷ با حضور مسئولان استان برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فرماندار جدید قم معرفی شد
شناسه : 4524 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، در جلسه‌ای که بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان در فرمانداری قم برگزار شد، مرتضی حیدری به عنوان فرماندار جدید قم معرفی و از زحمات رضا سیار تجلیل به عمل آمد.

استاندار قم در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه فرماندار جدید قم را سال‌هاست که می‌شناسد، گفت: ایشان اهل درایت و مدیری توانمند است و مدیریت وی در بحران زبانزد است.

بهرام سرمست ادامه داد: آقای حیدری به مدت ۱۰ سال در حوزه علمیه قم تحصیل کرده و با شرایط فرهنگی قم کاملاً آشناست.

وی با بیان اینکه استان قم تک شهرستان است، فرمانداری این شهر از اهمیت بالا و جایگاه خاصی برخوردار است، گفت: تمام امورات استان از طریق فرمانداری مدیریت می‌شود به همین دلیل مسئولیتی سنگین و خطیر بر عهده دارد.

استاندار قم از خدمات فرماندار سابق قم تقدیر کرد و گفت: وی روحیه خدمت به مردم دارد و از توانایی‌های ایشان در ستاد تسهیلات نوروزی استفاده خواهیم کرد.

فرماندار جدید قم نیز در این مراسم، قم را در سطح ملی و بین المللی دارای جایگاهی بالا دانست و گفت: دروازه‌های پیشرفت و تمدن از سال‌های دور توسط مردم قم تحت لوای اسلام به روی جهانیان باز شده است.

مرتضی حیدری ادامه داد: مردم قم همواره برای استقرار نظام اسلامی و پیروزی انقلاب تلاش کرده‌اند و در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه قم مرکز نشر معارف اهل بیت(ع) است، گفت: قم در ایام نوروز میزبان زائرانی از سراسر کشور است و باید برخوردها و خدمات در قم به شیوه‌ای باشد تا زائران با خاطره‌ای خوش و درسی تازه از این شهر خارج شوند.

فرماندار سابق قم نیز چهار سال و شش ماه خدمت در فرمانداری قم را از بزرگترین افتخارات خود در ۳۷ سال خدمت به نظام دانست و گفت: خدمت به زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) برای هر مسئولی در قم افتخار است.

رضا سیار با اشاره به اینکه طی امسال فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها وارد فعالیت‌های مقابله به آسیب‌های اجتماعی شدند، گفت: فرمانداری قم طی سال‌های اخیر در همه مناسبت‌های سیاسی و مذهبی حضوری فعال داشته است.

حیدری پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بود که با حکم وزیر کشور به سمت فرمانداری قم منصوب شد.

سیار نیز که از شهریور سال ۱۳۹۳ به سمت فرماندار قم منصوب شده بود، پس از سال‌ها خدمت در فرمانداری قم و پیش از آن در سازمان جهاد کشاورزی بازنشسته می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.