شهید فخری‌زاده فخر امت اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید فخری‌زاده، فخر امت اسلامی است گفت: این شهید از دیار قم است و در کنار دانش علمی خود تحصیلات حوزوی داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهید فخری‌زاده فخر امت اسلامی است
شناسه : 45006 | انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور در مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه موزه دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده، با قدردانی از اقدام شهرداری قم اظهار داشت: باید این شهید را معرفی کنیم، چراکه این شهید نه‌فقط فخر مردم قم، بلکه فخر ایران و فخر امت اسلامی است.

به گفته وی، به‌عنوان فردی که سالیان متمادی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  این شهید را می‌شناسم، اعلام می‌کنم زمانی که وی به شهادت رسید، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس گفت با شهادت او اسرائیل آرام می‌خوابد و مردم ما تازه متوجه شدند چه دانشمندی را از دست دادند.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: زمانی که از شهید فخری‌زاده حرف به میان می‌آید برخی او را پدر هسته‌ای ایران می‌شناسند و این در حالی است که ایشان شخصیت جامعی داشت؛ هم عالم، دانشمند، ایده‌پرداز و هم مدیر انقلابی، جهادی و ولایی بود.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده فرزند قم شهر قیام است، افزود: این شهید عزیز درس حوزوی خوانده و صاحب‌نظر بود و در رابطه با مسائل دینی و اینکه اسلام و قرآن می‌تواند به بهترین نحو جامعه را هدایت کرده صاحب سبک بود.

آقاجان‌پور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایجاد خانه موزه شهید فخری‌زاده گفت: باید ابعاد شخصیتی شهید فخری‌زاده بیش‌ازپیش تبیین شود؛ آنچه شهید فخری‌زاده را شهید و مقام او را متعالی کرد، اخلاص کم‌نظیرش بود.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه شهید فخری‌زاده در رابطه با ایده‌های نوین علم و پژوهش‌های نوین از قرآن الهام می‌گرفت، ابراز کرد: این شهید والامقام شخصیت استثنایی داشت و در ابعاد نهفته شخصیتی او عبادت، توجه و نماز او استثنایی بود.

وی با بیان اینکه شهدا راه و مسیر را به ما نشان می‌دهند و باید یادشان را زنده نگه‌داریم، گفت: بعد دیگر و علمی شخصیت منحصربه‌فرد فخری‌زاده این بود که افرادی که دل به غرب سپرده‌اند بدانند شهید فخری‌زاده دانش‌آموخته داخل کشور بود و تمام مراحلی که به اینجا رسیده را از داخل کشور طی کرده بود.

آقاجان‌پور بیان کرد: امروز به برکت خون شهید فخری‌زاده، اسرائیل خواب راحت را به گور خواهد برد چراکه بعد از شهادت این شهید، دانشجویان زیادی آمدند و گفتند راه این شهید عزیز را با قوت ادامه می‌دهیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.