چراغ تئاتر قم با برگزاری جشنواره استانی روشن شد

احمد سلیمانی عضو شورای انتخاب بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم با اشاره به جان‌گرفتن دوباره تئاتر قم با برگزاری این جشنواره، گفت: نقطه تمایز جشنواره بیست‌ودوم از دوران پیشین، حضور پررنگ هنرجویان جوانی است که فضای جشنواره را برای نخستین‌بار تجربه می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چراغ تئاتر قم با برگزاری جشنواره استانی روشن شد
شناسه : 44957 | انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم، احمد سلیمانی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم، گفت: جشنواره بیست‌ودوم بعد از یک‌دوره تعطیلی کرونایی متفاوت است و همه ما از روشن‌شدن دوباره چراغ تئاتر خوشحال هستیم.

وی تصریح کرد: تئاتر قم با برگزاری جشنواره استانی دوباره جان گرفته است و طبیعتاً شور و حال خاص جشنواره به اجراهای عمومی هم منتقل می‌شود و ان‌شاءالله سالن‌های نمایش هم رونق خواهند گرفت.

عضو شورای انتخاب بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم اجرای عمومی آثار جشنواره تأکید کرد و گفت: تئاترهای جشنواره باید برای مردم هم اجرا شود و محصول جشنواره به مردم عرضه شود.

سلیمانی، نقطه تمایز جشنواره بیست‌ودوم از دوران پیشین را حضور پررنگ هنرجویان جوان عنوان کرد و گفت: بعضی هنرجویان جوان برای اولین‌بار است که فضای جشنواره را تجربه می‌کنند و حضور جوانان در جشنواره نشان می‌دهد که سال‌های آینده، سال های خوبی برای تئاتر قم است.

این مدرس و پیشکسوت تئاتر قم افزود: تأثیر برگزاری دوره‌های آموزشی آموزشگاه‌های هنری تئاتر  قم در جشنواره مشهود است و نسلی از بازیگرانی تربیت می‌شوند که آینده تئاتر این شهر هستند.

خاطرنشان می‌شود بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن هنرهای نمایشی استان قم و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، کنگره ملی شهدای قم و سازمان بسیج هنرمندان قم در روزهای ۹ تا ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.