رشد ۲۵ درصدی بودجه پروژه‌های عمرانی قم

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اصلاحیه بودجه جاری شهرداری قم به مبلغ سه هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان، گفت: هزینه‌های جاری شهر و شهرداری حدود ۱۳ درصد افزایش‌یافته و هزینه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یا همان پروژه‌های عمرانی نیز ۲۵ درصد افزایش‌یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد ۲۵ درصدی بودجه پروژه‌های عمرانی قم
شناسه : 44946 | انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به تصویب اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم اظهار داشت: اصلاحیه بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۰ به مبلغ سه هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسیده است.

وی با بیان اینکه اصلاحیه پیشنهادی شهرداری به مبلغ سه هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان بوده است، ابراز کرد: بودجه پیشنهادی با افزایش ۱۹ درصدی نسبت به بودجه مصوب ۱۴۰۰ پیشنهادشده بود که در شورای اسلامی شهر قم و پس از برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون‌های تخصصی، در نهایت با مبلغ سه هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان نهایی و مصوب شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: در این اصلاحیه در بخش منابع درآمدهای عمومی شهرداری به میزان ۵ درصد، درآمدهای ناشی از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای به میزان ۴۴ درصد و منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های مالی به میزان ۱۶ درصد رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش هزینه نیز هزینه‌های جاری شهر و شهرداری حدود ۱۳ درصد افزایش‌یافته است، تصریح کرد: هزینه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یا همان پروژه‌های عمرانی ۲۵ درصد افزایش‌یافته است.

محمدرضاخانی عنوان کرد: در مأموریت‌های شهرداری، بیشترین بودجه مربوط به حمل‌ونقل و ترافیک با افزایش ۴۸ درصدی روبرو شده است و پس‌ازآن مأموریت محیط‌زیست و خدمات شهری با افزایش ۲۱ درصدی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در ۸۰ ردیف بودجه‌ای در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی تغییرات صورت گرفته است، اذعان کرد: از مهمترین این تغییرات می‌توان به افزایش تملک خیابان شهیدان برقعی، پارکینگ امامزادگان چهل اختران(ع)، ایستگاه‌های مترو، بلوار جمهوری اسلامی و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.