معرفی شهدای مدافع حرم در سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم

پروژه رسانه‌ای «طهورا» با محوریت گفت‌و‌گو با مادران ۱۸ شهید مدافع حرم از جمله شهیدان ایمانی، جلالی‌نسب، ابراهیم رشید، عسگری جمکرانی، لطفی‌نیاسر و مالامیری به همت خادمان رسانه‌ای سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم در قم تولید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معرفی شهدای مدافع حرم در سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم
شناسه : 44771 | انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سوگواره تجسمی کوچه‌ بنی‌هاشم امسال برای بیست‌ویکمین سال متوالی به همت هیئت محبین حضرت زینب(س) در ۷۵ متری عمار یاسر قم برپا می‌شود.

یکی از دستاورهای امسال این نمایشگاه مذهبی، تولید مجموعه تصویری «طهورا» با محوریت گفت‌و گو با ۱۸ مادر شهید مدافع حرم ایرانی و فاطمیون است که در قالب ۱۸ قسمت ۱۸ دقیقه‌ای منعکس می‌شود.

در هر کدام از قسمت‌های این مجموعه، مادر یکی از شهدای مدافع حرم در مورد مقام مادر و شهید مدافع حرم خود به ایراد سخن می‌پردازد و وصیت‌نامه آن شهید نیز به مخاطبان ارائه می‌شود.

شهیدان ایمانی، جلالی‌نسب، ابراهیم رشید، عسکری جمکرانی، لطفی‌نیاسر و مالامیری از جمله شهدای ایرانی و شهیدان حسینی، بخشی و جعفری از جمله شهدای فاطمیون معرفی شده در این مجموعه تصویری هستند.

برای تصویربرداری و تدوین پروژه رسانه‌ای «طهورا»، ۱۵ نفر از خادمان رسانه‌ای هیئت محبین حضرت زینب(س) به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشت مادی یک ماه وقت گذاشته‌اند.

حضرت زهرا(س) اولین شهید دفاع از حریم ولایت هستند که در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسیدند به همین علت در این مجموعه رسانه‌ای، از ظرفیت مادران شهدای مدافع حرم به‌عنوان پیروان حضرت زهرا(س) استفاده شده و در تولید محتوا نیز عدد ۱۸ به صورت محوری مورد توجه قرار گرفته است.

این محتوای تصویری هر شب در نمایشگاه کوچه‌ بنی‌هاشم اکران می‌شود اما در بستر رسانه نیز قرار است در یکی از شبکه‌های صدا و سیما منعکس شود.

سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم

سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم

سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم

سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.