جامعه گرسنه با برنامه طنز شاداب نمی‌شود/ مردم را کمیته‌امدادی اداره‌کردن ننگ است

آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه جامعه گرسنه با برنامه طنز شاداب نمی‌شود، گفت: با وجود این همه منابع و سرمایه‌های مادی و معنوی فراوانی که در این کشور وجود دارد، مردم را کمیته امدادی اداره کردن ننگ است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جامعه گرسنه با برنامه طنز شاداب نمی‌شود/ مردم را کمیته‌امدادی اداره‌کردن ننگ است
شناسه : 44721 | انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از حوزه‌نیوز، آیت‌الله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در دیدار پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، گفت: این مملکت به لطف الهی همه چیز دارد، با وجود این همه منابع و سرمایه های مادی و معنوی فراوانی که در این کشور وجود دارد، مردم را کمیته امدادی اداره کردن ننگ است!

وی همچنین با اشاره به رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان صداوسیما، خواستار توجه هرچه بیشتر برنامه‌های این سازمان به انعکاس مشکلات مردم و دغدغه‌های آنان به ویژه در بخش معیشت و اقتصاد شدند.

این مرجع تقلید ادامه داد: فرهنگِ دین به ما می گوید همین زنجیری که در روز عاشورای حسینی(ع) وسیله عزاداری است باید از روز یازدهم وسیله بستن دست دزدان و متخلفان باشد. این‌چنین فرهنگی باید بوسیله صداوسیما اشاعه یابد.

آیت‌الله جوادی آملی تأکید کرد: نباید انتظار داشت با چند برنامه طنز، جامعه شاداب و بانشاط شود، باید بدانیم جامعه گرسنه با برنامه طنز شاداب نمی‌شود، گرچه وجود این برنامه ها مانعی ندارد لکن اگر مشکلات اساسی مردم برطرف شود قطعاً امید و نشاط به جامعه باز خواهد گشت.

وی افزود: باید مردم را با عمل، امیدوار کنید نه با حرف، حرف بی عمل نتیجه‌ای جز ناامیدی جامعه در پی ندارد، هرگز بدون تفکر، کاری را شروع نکنید و همواره خود را امانت‌دار مردم بدانید.

این مرجع تقلید همچنین با اشاره به ایثارگری و خون‌های پاک شهدا برای حفظ اسلام و کشور، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در راه شهدا باشیم و آنها از ما چنین انتظار و طلبی دارند.

در ابتدای این دیدار پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی به بیان کلیاتی از برنامه ها و رویکردهای جدید سازمان صدا و سیما پرداخت.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.