معاون توسعه مشارکت های مردمی قم خبر داد

رشد ۶۵ درصدی مشارکت قمی‌ها در جشن نیکوکاری

شهر بیست/ معاون توسعه مشارکت های مردمی قم گفت: بر اساس گزارش های رسیده ، تاکنون در جشن نیکوکاری امسال چهار میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد ۶۵ درصدی مشارکت قمی‌ها در جشن نیکوکاری
شناسه : 4385 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱   پرینت
به گزارش «شهر بیست»، علی شهبازی نیا با اشاره به شعار «عیدی برای همه» گفت: مردم قم نه فقط در شعار بلکه همیشه در عمل هم ثابت کرده اند که مستضعفان و محرومان را فراموش نمی کنند.
وی با بیان اینکه امسال این کمک‌ها از ۳۷ پایگاه مستقر در مراکز نیکوکاری و مصلی های برگزاری نماز جمعه جمع آوری شد گفت: مدارس مناطق برخوردار قم هم دراین راستا کمک شایانی کردند که طبق نخستین آمار اعلام شده، این مبالغ تاکنون نزدیک به ۴ میلیارد تومان رسیده است.
شهبازی نیا با اشاره به رشد ۶۵ درصدی مشارکت های مردم در جشن نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: بر اساس گزارش های رسیده ، تاکنون در جشن نیکوکاری امسال چهار میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است؛ در تلاش هستیم این کمک ها تا پیش از آغاز سال نو بین خانواده های تحت حمایت توزیع گردد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم ضمن دعوت از مردم برای کمک های بیشتر به ایتام و نیازمندان در روزهای پایانی سال افزود: همشهریان گرامی می توانند از طریق شماره گیری #۱*۸۸۷۷* و سپس درج کد تلفن استان قم و یا واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ نزد بانک ملت این نهاد را در کمک به ایتام و محرومان یاری کنند.
وی اضافه کرد: مردم خیراندیش استان با مراجعه به مراکز نیکوکاری و ادارات چهارگانه سطح استان، کمک های غیرنقدی خود را نیز به نیازمندان برسانند.

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.