رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

از ارتباط بیشتر با فعالان فرهنگی و دانشجویی استقبال می‌کنیم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بنده از ارتباط بیشتر با فعالان فرهنگی و دانشجویی و حضور بیشتر میان این دانشجویان استقبال می کنم و معتقدیم که نباید به دانشجو نگاه تک بعدی داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
از ارتباط بیشتر با فعالان فرهنگی و دانشجویی استقبال می‌کنیم
شناسه : 4375 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه در نشستی با فعالان فرهنگی، ورزشی و دانشجویی و دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: حضور در این نشست ها و برنامه ها اثرات بسیاری دارد و دانشگاه با محوریت معاونت فرهنگی و دانشجویی پیگیری مسائل و مشکلات دانشجویان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان قشر متفکر و متمدن باید در تمامی ابعاد جامعه حضور داشته باشند بیان کرد: بنده از ارتباط بیشتر با فعالان فرهنگی و دانشجویی و حضور بیشتر میان این دانشجویان استقبال می کنم و معتقدیم که نباید به دانشجو نگاه تک بعدی داشت.

ایرانی خواه توجه به اعتدال در عرصه‌های مختلف را از دانشجویان خواستار شد و در مورد موضوع جایگاه هنر در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: فعالیت هنری در چهارچوب و قوانین را کاملا قانونی می دانیم و در کنار آن از دانشجویان می خواهیم که به ویژگی های فرهنگی شهر مقدس قم توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد حضور نمایندگان دبیران کانون‌ها و انجمن‌های علمی در شورای فرهنگی گفت: این خواسته دانشجویان جای تامل دارد و بررسی خواهد شد که پس از انجام بررسی‌های لازم نتایج اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمبود فضا در برخی دانشکده‌ها از جمله دانشکده پرستاری و مامایی از گذشته با دانشگاه علوم پزشکی قم همراه بوده است که با اقدامات انجام شده، وضعیت به زودی بهتر خواهد شد.

در ادامه این مراسم دبیران کانون های دانشجویی به ارائه نظرات خود پرداختند. در پایان این نشست از ۶ مدال‌آور المپیاد ورزشی همگانی و قهرمانی کشوری و همچنین دانشجویان نمونه با اهدا لوح تقدیر وهدایایی تجلیل شد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.