تیم‌های برگزیده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم معرفی شدند

سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که به مناسبت «روز قم» برگزار شد، با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تیم‌های برگزیده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم معرفی شدند
شناسه : 43610 | انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسن یزدی‌نژاد در حاشیه برگزاری اختتامیه سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که به مناسبت «روز قم» و با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مجمع ناشران دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد علمی فرهنگی ۱۰۴ نفر از هنرمندان و تولیدکنندگان محتوی دیجیتال در قالب ۲۱ تیم و در ۳ بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در بخش پویانمایی، تیم‌های «حبه انگور»، «یا زهرا»، «جهان موازی»؛ در بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه، تیم «کدینتو» و در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه نیز تیم «wonder» به‌عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی شدند.

دبیر رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج استان قم با اشاره به اینکه تیم‌های «آوانو»، «پارادیس»، «ایمیج»، «تصویر بهشت» و «رسانه نو» در این رویداد از نگاه داوران قابل‌تقدیر شناخته شدند، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در ۴۸ ساعت در موضوعاتی شامل مطالبه‌گری عمومی، امیدآفرینی و روز قم با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: مدت‌زمان محتوی تولیدشده از ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه است و شرکت‌کنندگان می‌بایست از ایده پردازی تا نویسندگی را در مدت کوتاهی انجام می‌دادند تا به داوری و ارزیابی نهایی می‌رسیدند.

یزدی نژاد خاطرنشان کرد: تیم‌های برگزیده این رقابت‌ها در مسابقات کشوری که از ۲ تا ۴ آذرماه در تهران برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.