گلایه‌های شهروندان به شهردار قم/ از ساخت‌وساز غیرمجاز تا برخورد نامناسب کارکنان دو منطقه شهرداری

در ادامه اجرای طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، شهردار قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی ۴۳ تماس تلفنی شهروندان قمی در حوزه‌های مختلف شهری شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گلایه‌های شهروندان به شهردار قم/ از ساخت‌وساز غیرمجاز تا برخورد نامناسب کارکنان دو منطقه شهرداری
شناسه : 43491 | انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌ن‍ژاد در ادامه اجرای طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» صبح امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری حضور یافت.

شهردار قم امروز به‌صورت مستقیم و بدون واسطه پاسخگوی ۴۳ تماس تلفنی شهروندان قمی در حوزه‌های مختلف شهری بود.

به گفته وی،‌ بیشترین مطالبات شهروندان مربوط به نظافت شهری،‌ ساماندهی صنوف مزاحم،‌ ساخت‌وسازهای غیرمجاز و… بود. 

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم

سقائیان‌نژاد اظهار داشت: شهرداری و شهر از عوارض مردم اداره شده و بر این اساس کسب اعتماد مردم برای شهرداری بسیار مهم بوده و ادامه حیات شهر منوط به اعتماد و حمایت مردم خواهد بود.

وی، ارتباط مستقیم با مردم را لازمه ایجاد اعتماد و آگاهی از مطالبات مردم دانست و افزود: شهروندی که با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرد انتظار حل مشکلات خود را داشته و هر چه در این‌طرف تماس با صداقت با مردم برخورد کنیم  بر سرمایه اجتماعی شهرداری افزوده خواهد شد.

شهردار قم به مشکلات مطرح‌شده در تماس‌های تلفنی شهروندان اشاره کرد و گفت: مباحث مطرح‌شده بسیار متنوع بوده و با توجه به گستردگی وظایف شهرداری، موضوعات مختلفی مطرح شد اما درخواست برای نظافت شهر، مزاحمت‌های شغلی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز بیشترین گلایه مردم است.

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم

سقائیان‌نژاد، اداره شهر برای مردم را اصلی‌ترین رسالت شهرداری دانست و تصریح کرد: در تمام مسائلی که مربوط به شهرداری است در کنار مردم هستیم و باید بدانیم این مردم هستند که بودجه و هزینه شهرداری را پرداخت می‌کنند و باید تمام مطالبات مردم هرچند کوچک پیگیری شده تا رضایت مردم کسب شود.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی که بنده انجام دادم بسیاری از مردم از پیگیری مشکلات خود رضایت داشته اما متأسفانه از برخورد پرسنل دو منطقه رضایت نداشتند که پیگیری کرده تا تکریم ارباب‌رجوع به نحو احسن انجام‌شده و هیچ شهروندی مورد بی‌احترامی قرار نگیرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.