آغاز مرحله بازبینی آثار جشنواره استانی تئاتر قم

مرحله بازبینی ۱۶ اثر متقاضی حضور در بخش مسابقه بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز مرحله بازبینی آثار جشنواره استانی تئاتر قم
شناسه : 43118 | انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مرحله بازبینی آثار بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور سید حسین فدایی‌حسین، اصغر نوبخت، احمد سلیمانی، حامد جلالی و محسن حسن‌زاده به عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار این جشنواره آغاز شد.

پنج عضو هیئت انتخاب آثار جشنواره استانی تئاتر قم در مدت سه روز به تماشای ۱۶ نمایش‌ متقاضی شرکت در جشنواره می‌نشینند و حداکثر ۵ نمایش را که از نظر فنی و توجه به اولویت‌های موضوعی، حائز امتیازات بالاتر باشند، برای حضور در بخش مسابقه معرفی خواهند کرد.

در روز نخست مرحله بازبینی آثار شرکت‌کننده در جشنواره استانی تئاتر قم، «رقص کاغذ پاره‌ها» به کارگردانی سید محمد جواد طاهری، «دوستت دارم با صدای آهسته» به کارگردانی سید شهاب عظیمی و «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» به کارگردانی محمدرضا خسروشاهی در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.

همچنین در روز جمعه ۷ آبان، شش نمایش «احساسات یک زن شوربخت» به کارگردانی محمود مرادی جهان، «آهنگ‌های شکلاتی» به کارگردانی مصطفی قربانیان، «بی همه چیز» به کارگردانی محمد کدخدازاده، «سالاد سیب‌زمینی» به کارگردانی داریوش پورآرین، «مکس» به کارگردانی محمدرضا مهربانی، «من هزار و یک روز زنده‌ام» به کارگردانی مهدی حبیبی‌تبار در پلاتو ماه و نمایش «گراز» به کارگردانی شاهین سلطانی در تالار فرهنگ و هنر شهر اجرا می‌شوند.      

در روز شنبه ۸ آبان و آخرین روز مرحله بازبینی آثار متقاضی حضور در بخش مسابقه جشنواره استانی تئاتر قم، نمایش‌های «مثل سوسوی فانوس آویخته» به کارگردانی سید مصطفی مقیمی، «بابا نان داد» به کارگردانی «سیدمحمدرضا پیغمبری»، «پیرمرد بقچه دوچرخه» به کارگردانی سیامک عبدالله در سالن سوره حوزه هنری قم روی صحنه می‌روند.

همچنین در همین روز، فیلم سه نمایش «شاعرانگی یک شازده شوربخت» به کارگردانی محمدرضا شاهمردی، «زبان تمشک‌های وحشی» به کارگردانی سید علی هاشمی‌نژاد و «کسوف» به کارگردانی سید محمد جاوید هاشمی در تالار فرهنگ و هنر شهر قم مورد بازبینی قرار می‌گیرد.      

خاطرنشان می‌شود بیست‌ودومین جشنواره استانی تئاتر قم به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار می‌شود و آثار راه‌یافته به بخش مسابقه در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آبان‌ماه به رقابت خواهند پرداخت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.