بخش خصوصی عامل توسعه پایدار در شهر

مشاور شهردار قم با تأکید بر حضور سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی در مناطق کم برخوردار گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری بلندمدت در این حوزه می‌توان توسعه شهر را در همه مناطق شهر سرعت داده و در توزیع عادلانه خدمات تأثیرگذار باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بخش خصوصی عامل توسعه پایدار در شهر
شناسه : 42814 | انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن طلایی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در توسعه پایدار در شهر، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی موتور محرک توسعه در همه کشورهاست و باید به آن به‌عنوان یکی از راهکارهای قطعی در توسعه شهر قم توجه کنیم.

وی به ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) برای جذب سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌عنوان یکی از فرصت‌های اقتصادی شهر باید موردتوجه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

مشاور شهردار قم، جذب سرمایه‌گذاران را نیازمند برنامه‌ریزی کلان در شهر دانست و ابراز کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری بلندمدت در این حوزه می‌توان توسعه شهر را در همه مناطق شهر سرعت داده و در توزیع عادلانه خدمات تأثیرگذار باشد.

وی، یکی از راهکارهای توسعه مناطق کم برخوردار را ایجاد جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق ذکر کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر می‌توانند با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم برخوردارتر و ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری توسعه را در این مناطق تسریع کنند.

طلایی تصریح کرد: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در هر منطقه شناسایی و به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

وی در پایان با اشاره به هزینه‌های توسعه و اداره شهر خاطرنشان کرد: امروز شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها ورود کرده و با توجه به شرایط اقتصادی دولت، جذب سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کرده و توسعه پایدار را در شهر رقم بزند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.