پیشرفت ۲۱ درصدی پروژه تقاطع میدان نماز

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرين وضعيت پروژه تقاطع غيرهمسطح ميدان نماز گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی اين پروژه بيش از ۲۱ درصد است كه به دلايل مختلف، درصدی از برنامه زمان‌بندی عقب هستيم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۲۱ درصدی پروژه تقاطع میدان نماز
شناسه : 42791 | انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، اظهار کرد: قرارداد این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۶۸ میلیارد تومان مبلغ اولیه، میان شهرداری و شرکت بناسازان انعقاد شده است که در این راستا این تقاطع غیرهمسطح در بلوار فردوسی و بلوار جمهوری اسلامی اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه محور بلوار جمهوری اسلامی در این تقاطع به‌صورت روگذر با دو خط رفت‌وبرگشت و با عرض ۲۰ متر اجرا می‌شود،‌ ابراز کرد: مدت قرارداد این پروژه ۱۸ ماهه است و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۲۱ درصد است که مقداری به دلایل مختلف درصدی از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در مورد دلایل تاخیر پروژه تقاطع میدان نماز از برنامه زمان‌بندی تصریح کرد: بروز مشکلاتی در تأمین سیمان و قطعی برق در کارخانجات، تعلل در تولید مصالح، وجود معارض و تأسیسات ازجمله دلایل مهم در تاخیر از برنامه زمان‌بندی برای این پروژه است.

وی اذعان کرد: در این پروژه علاوه بر رفع معارضات، جابه‌جایی تأسیسات نیز زمان زیادی به خود اختصاص داد و با جابه‌جایی بخش آبیاری فضای سبز و برق و گاز، طرح را پیش بردیم.

به گفته حلوایی زاده، در این پروژه ۱۵۳ حلقه شمع وجود داشته که ۸۰ درصد آن انجام و بخش عمده‌ای از شمع‌ها حدفاصل نماز و فردوسی تمام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل مهم در عقب افتادن پروژه، مشکلات مالی است، که با توجه به اینکه پروژه وسعت زیادی دارد پروژه با رفع موانع مالی، سرعت بیشتری می‌گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.