اتصال فضای سبز بوستان هزار هکتاری قم به شبکه آبیاری تحت‌فشار

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اتصال فضای سبز محدوده بوستان هزار هکتاری به شبکه آبیاری تحت‌فشار با اعتبار ۴ میلیارد ریالی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتصال فضای سبز بوستان هزار هکتاری قم به شبکه آبیاری تحت‌فشار
شناسه : 42781 | انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پروژه لوله‌گذاری و آبیاری تحت‌فشار بوستان هزار هکتاری، اظهار کرد: این پروژه در راستای تقویت شبکه آبیاری تحت‌فشار در سطح شهر و حذف آبیاری تانکری در محدوده پردیسان بوستان هزار هکتاری اجراشده است.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد ریال برای این پروژه توسط شهرداری هزینه شده است افزود: بیش از ۴۰۰ متر لوله ۱۱۰ میلی‌متری و قریب به ۲۵۰۰ متر لوله ۵۰ و۶۳ میلی‌متر و هزار متر لوله ۲۵ میلی‌متری در این پروژه به کار رفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: این پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ متر از خیابان کوچه یک مولوی (پشت دانشگاه قرآن و عترت) و خیابان اندیشه، خیابان شهید آقا یوسفی، شهید آقا محمدی، زمرد و ایمان واقع در پردیسان را از آبیاری تانکری جدا و به شبکه آبیاری تخت فشار متصل می‌کند.

وی با اشاره به اقداماتی که در سال‌های اخیر در راستای کاهش آبیاری تانکری در سطح شهر صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بیش از ۸۵ درصد فضاهای سبز سطح شهر که امکان راه‌اندازی سیستم‌های تحت‌فشار را داشته‌اند به این سیستم مجهز شده‌اند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.