مسابقه کتابخوانی «روشنا» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «روشنا» با محوریت آموزه‌های مهدویت به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه کتابخوانی «روشنا» برگزار می‌شود
شناسه : 42768 | انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح ظهور، مسابقه کتابخوانی «روشنا (آموزه های مهدویت)» به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد هدایت برگزار خواهد شد.

این مسابقه کتابخوانی همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود که جوایز این مسابقه عبارتند از: ۱۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی و ۲۰ تابلو فرش متبرک حرم امام حسین(ع) و حرم امام رضا(ع).

علاقه‌مندان جهت دریافت رایگان فایل PDF این کتاب می‌توانند به سایت بنیاد فرهنگی صبح ظهور به نشانی اینترنتی http://s-zohor.ir/ و کانال «با نوای کاروان» در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/yaa_hossein مراجعه کنند.

شایان ذکر است سؤالات این مسابقه به صورت پرسشنامه آنلاین طرح می‌شود که از ۳ تا ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ (به مدت ۲۰ روز) در سایت و فضای مجازی مذکور منتشر خواهد شد.

کتاب «روشنا (آموزه های مهدویت)» که اثر محسن جمالی است و از سوی انتشارات راز نهان منتشر شده، به منظور فرهنگ‌سازی، ضرورت توجه‌دهی و شناخت حضرت و مسائل مرتبط با مهدویت نگاشته شده است و به تبیین معارف و آموزه های مهدویت و حیات طیبه مهدوی می‌پردازد.

این کتاب موضوعات مرتبط با مهدویت را متناسب با فهم عموم مردم، با بیانی سهل و روان و با رویکردی کاربردی، به علاقه‌مندان امام عصر(عج) تقدیم می‌کند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.