انتقاد معاون استاندار قم از واکسن‌هراسان/ اگر قم نبودم باور نمی‌کردم

معاون استاندار قم با انتقاد از کسانی که واکسن‌هراسی را ترویج می‌کنند، گفت: من اگر در قم خدمت نمی‌کردم باور نداشتم صدای مخالفت با واکسن توسط عده‌ای در این استان شنیده شود؛ وقتی علما و مراجع تقلید بر واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید دارند، مخالفت بر این امور چه توجیهی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد معاون استاندار قم از واکسن‌هراسان/ اگر قم نبودم باور نمی‌کردم
شناسه : 42744 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بیژن سلیمان‌پور معاون استاندار قم روز دوشنبه درجلسه ستاد اطلاع رسانی قم در سالن کرامت استانداری، گفت: لازم است همه رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نقش بسیار زیاد واکسیناسیون در مقابله با ویروس کرونا را برای مردم به خوبی تبیین کنند.

وی افزود: بیان روشن و تولید آثار رسانه‌ای جذاب پیرامون نقش واکسیناسیون در کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در قم، عامل موثری برای تشویق به واکسن زدن در میان کسانی‌ است که تاکنون این کار را انجام ندادند.

وی با تاکید بر این که همه باید برای مواجهه با موج‌های بعدی کرونا آماده باشیم، ادامه داد: بسیاری از کشورها با واکسیناسیون توانسته‌اند مرگ ناشی از کرونا را به صفر برسانند و واکسیناسیون عاملی موثر برای مقابله با موج‌های بعدی این ویروس است.

سلیمان‌پور با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌ها در کنار واکسیناسیون باید تقویت شود، گفت: ویروس کرونا بسیار خطرناک است و باید برای مقابله با موج‌های احتمالی بعدی آن اقدام‌های جدی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که واکسن هراسی را ترویج می‌کنند، بیان داشت: من اگر در قم خدمت نمی‌کردم باور نداشتم صدای مخالفت با واکسن توسط عده‌ای در این استان شنیده شود.

وی ادامه داد: وقتی علمای اعلام بر واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید دارند، مخالفت بر این امور چه توجیهی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: نمی‌شود دین را بر اساس ذهن خود تفسیر کرد، حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تحریف دین اقدامی ضروری است و باید از هرگونه دوقطبی سازی میان دین و علم پرهیز کرد.

وی همچنین تاکید کرد: لازم است روند واکسیناسیون در استان مطابق برنامه‌ریزی تدوین شده صورت گرفته و نظارت موثر بر حسن اجرای آن، انجام شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.