افزایش ۲۰ درصدی ثبت پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷

مسئول امور ۱۳۷ شهرداری قم از ذخیره صوتی مکالمات شهروندان به‌مدت شش ماه خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۴۸ هزار پیام از طرف شهروندان دریافت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۲۰ درصدی ثبت پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷
شناسه : 42721 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امین جهانبازی با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهری و توجه شهرداری قم به این موضوع، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مدیران شهری و سیاست‌های شهرداری قم حفظ ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران است که این مهم را در سامانه ۱۳۷ به‌عنوان مأموریت اصلی دنبال می‌کنیم.

وی، سامانه ۱۳۷ را پل ارتباطی شهروندان با مدیران و متولیان شهری دانست و افزود: از شهروندان تقاضا داریم با اعتماد به مدیریت شهری در حل مشکلات و چالش‌های شهری مشارکت فعال داشته و خود را نماینده امین شهرداری بدانند.

مسئول امور ۱۳۷ شهرداری قم با تأکید بر رسیدگی به انتقادات، شکایات و پیشنهادات شهروندان تصریح کرد: تمام تماس‌ها و پیام‌های شهروندان از زمان دریافت تا حل و برطرف شدن مشکل پیگیری شده و علاوه بر ثبت دائمی پیام‌ها تا ۶ ماه نیز صوت مکالمات این سامانه ذخیره و موردبررسی و بازخوانی قرار خواهد گرفت.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد سامانه ۱۳۷ در ۶ ماه نخست سال پرداخت و ابراز کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در این مدت، ۱۴۸ هزار و ۳۷۰ پیام از طرف شهروندان دریافت کرده که نسبت به ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹ با ثبت ۱۲۲ هزار و ۷۷۱ پیام بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

جهانبازی، بیشترین پیام‌های را مربوط به نظافت معابر عنوان کرد و گفت: درخواست نظافت معابر با تعداد ۴ هزار و ۴۳۷ پیام بیشترین درخواست را به خود اختصاص داده و پس‌ازآن لایروبی جوی خیابان با ۳ هزار و ۶۴ پیام، عدم جمع‌آوری زباله با ۲ هزار و ۲۷۲ پیام در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: استقرار باکس خاک و نخاله با ۲ هزار و ۱۴۰ پیام، وجود خاک و نخاله غیرمجاز با یک هزار و ۹۹۳ پیام و ساخت‌وساز بدون مجوز در حال فعالیت با فراوانی یک هزار و ۹۸۱ پیام در رتبه‌های پایین‌تر قرار دارد.

مسئول امور ۱۳۷ شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان بوده و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری شهروندان در اداره شهر بوده و درنتیجه رضایت‌مندی صددرصدی شهروندان را کسب کنیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.