مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مطرح کرد

مصرف ۸۰ میلیون مترمکعب آب توسط مردم قم در سال جاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان مصرف آب استان نسبت به مدت مشابه یک درصد افزایش پیدا کرد و میزان مصرف آب استان قم در سال جاری به حدود 80 میلیون مترمکعب رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مصرف ۸۰ میلیون مترمکعب آب توسط مردم قم در سال جاری
شناسه : 427 | انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر۲۰ به نقل از فارس قم، علی جان صادق پور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به تلاش برای کاهش مصرف آب در استان قم اظهار کرد: سه هزار وسیله کاهنده را در بیست دستگاه اجرایی استان نصب کردیم که از این کار استقبال شد. این وسایل در کاهش مصرف آب تأثیر دارد، امیدواریم که بقیه دستگاه‌های استان درخواست خرید وسایل کاهنده مصرف آب را بدهند، هزینه این وسایل به صورت اقساط از این دستگاه‌ها دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: اقداماتی برای اصلاح الگوی مصرف همچون طرح حامیان آب و جشنواره حامیان آب در استان قم صورت گرفت، از ابتدای سال جاری تاکنون میزان مصرف آب استان نسبت به مدت مشابه یک درصد افزایش پیدا کرد و میزان مصرف آب استان قم در سال جاری به حدود ۸۰ میلیون مترمکعب رسیده است، امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه میزان مشترکین آب استان قم ۱٫۵ درصد افزایش پیدا کرد، اما نرخ رشد مصرف آب در استان قم کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: کار فرهنگ سازی در کودکان و نوجوانان تاثیر دارد و به همین دلیل باید کارهای فرهنگ سازی در استان بر روی دانش آموزان مقاطع ابتدایی متمرکز شود، طرح حامیان آب در تمامی مدارس قم اجرا می‌شود و این طرح در کاهش مصرف آب موثر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان قم برای برگزاری برنامه‌های ترویجی در بین دانش آموزان مقاطع مختلف برای کاهش مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری داشته است.

نوشته های مشابه
تقدیر ستاد اقامه نماز از وضعیت نمازخانه‌های بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.