بهسازی فضای سبز بوستان «لاله» قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان لاله یکی از پارک‌های قدیمی شهر قم است که با توجه به اینکه در حاشیه میدان ۷۲ تن و مهم‌ترین ورودی شهر قم قرار گرفته است، بهسازی فضای سبز آن در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی فضای سبز بوستان «لاله» قم
شناسه : 42482 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به بهسازی فضای سبز بوستان لاله در منطقه سه شهر قم، اظهار کرد: بوستان لاله یکی از پارک‌های قدیمی شهر قم است که با توجه به اینکه در حاشیه میدان ۷۲تن و مهم‌ترین ورودی شهر قم قرارگرفته، علاوه بر اینکه خدمات‌رسانی خوبی به شهروندان دارد، زائرین زیادی از فضای سبز آن استفاده می‌کنند و کیفیت منظر شهری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اذعان به اینکه این بوستان با مساحت قابل توجهی بیش از ۷ هکتاری و فضای سبز با کیفیت و سالن ورزشی، پارک‌بادی، زمین‌بازی، مسیر پیاده‌روی، سرویس‌بهداشتی و رستوران خدمات خوبی می‌تواند به مسافرین و شهروندان ارائه کند گفت: بهسازی فضای سبز با توجه به اهمیت عرصه در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اختصاص منابع مالی برای این پروژه را مورد توجه قرار داد و افزود: بخشی از عملیات عمرانی سال گذشته انجام‌شده و امسال نیز ادامه برنامه در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مناسب شدن شرایط جوی، ادامه عملیات اجرایی این پروژه در دستور کار خواهد بود و عملیات کاشت نیز انجام می‌شود.

جوادیان ابراز کرد: تلاش می‌شود با استفاده از تمام منابع و صرفه‌جویی حداکثری در منابع آب بهسازی مجموعه را انجام داده و به فضای سبز بوستان کیفیت ببخشیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.