بی‌توجهی به جایگاه کودکان در تصمیم‌گیری‌های مسئولان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از کم‌توجهی به گروه سنی کودک و نوجوان در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان انتقاد کرد و گفت: آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری رسالت مشترکی برای پرورش و تربیت کودکان دارند که نیازمند تقویت همکاری‌های دوجانبه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بی‌توجهی به جایگاه کودکان در تصمیم‌گیری‌های مسئولان
شناسه : 42398 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی در دیدار با حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش‌وپرورش که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، به اجرای برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال هفته ملی کودک با آغاز ماه ربیع‌الأول همزمان شد، برنامه‌های شاد و متنوعی در چهار سطح بوستان‌های شهر، روستاهای استان، مراکز ده‌گانه کانون و فضای مجازی تدارک دیده شد.

وی به اجرای ویژه‌برنامه «شادپیمایی عروسک‌ها» در نخستین روز هفته ملی کودک در بوستان علوی قم اشاره کرد و گفت: برگزاری این برنامه با استقبال پرشور کودکان و خانواده‌ها همراه شد و نشان داد که عطش خاصی نسبت‌به اجرای این گونه جشن‌ها در قم وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در ادامه از کم‌توجهی به گروه سنی کودک و نوجوان در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان انتقاد کرد و گفت: آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری هر دو نهاد رسالت مشترکی برای پرورش و تربیت کودکان دارند که نیازمند تقویت همکاری‌هاست.

حجتی به تشکیل دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد در قم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه کانون در این دو شهرستان مرکز ثابتی ندارد و ایجاد مرکز دائمی نیز زمان‌بر است، از آموزش‌وپرورش استان درخواست مساعدت و همکاری برای استفاده از مجموعه امکانات این اداره‌کل را داریم.

وی تصریح کرد: در صورت همکاری آموزش‌وپرورش استان، کانون می‌تواند نقش‌آفرینی جدی‌تر در این دو شهرستان تا زمان احداث مرکز ثابت داشته باشد و کودکان نیز از این موضوع منتفع شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همچنین از همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان برای واکسیناسیون مربیان کانون به ویژه از تلاش مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قم قدردانی کرد و گفت: خوش‌بختانه جزو اولین استان‌هایی بودیم که مربیان ما با همکاری آموزش‌وپرورش، واکسینه شدند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این دیدار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از تلاش‌های محسن رمضان‌بیگی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم و همکاران این معاونت برای تسهیل در واکسیناسیون مربیان کانون قم، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل کرد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.