کودکان قمی نیازمند برنامه‌های شاد هستند/ از همکاری با کانون پرورش فکری حمایت می‌کنم

مدیرکل آموزش و پرورش قم از نشاط و شادابی کودکان به عنوان یکی از عوامل تقویت کانون خانواده‌ها یاد کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ما امروز نیازمند شادابی هستند و اجرای برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک موجب نشاط‌ کودکان شهر و روستاهای قم شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کودکان قمی نیازمند برنامه‌های شاد هستند/ از همکاری با کانون پرورش فکری حمایت می‌کنم
شناسه : 42393 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در دیدار با حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم که به مناسبت هفته ملی کودک در اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد، از برگزاری برنامه‌های متنوع کانون در هفته ملی کودک قدردانی کرد و گفت: «شادپیمایی عروسک‌ها»، جشن باشکوه و برنامه بسیار زیبایی بود که شاهد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها بودم.

وی از نشاط و شادابی کودکان به عنوان یکی از عوامل تقویت کانون خانواده‌ها یاد کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ما امروز نیازمند شادابی هستند و اجرای برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک موجب نشاط‌ کودکان شهر و روستاهای قم شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در ادامه به رسالت مشترک این نهاد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اشاره کرد و گفت: در سایه اجرای برنامه‌های پر نشاط و شاداب می‌توان «موفقیت‌های آموزشی و تربیتی» و «ارتباطات عاطفی» کودکان با خانواده‌ها و جامعه را تقویت کرد.

شیخ الاسلام با اشاره به حضور ۲۸ ساله خود در آموزش‌وپرورش استان قم، گفت: به عنوان یک معلم از برنامه‌های جدید و ایده‌های خلاقانه کانون، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به عنوان یکی از اجزای اصلی شاکله آموزش‌وپرورش یاد کرد و گفت: کانون تفاوتی با آموزش‌وپرورش ندارد، ضمن اینکه این دو نهاد به لحاظ ساختاری و سازمانی در کنار یکدیگر قرار دارند و امیدوارم فاصله میان آنها کمتر از گذشته شود.

وی همچنین بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم و کانون پرورش فکری قم تأکید کرد و گفت: ما این آمادگی را داریم که امکانات اداره‌کل آموزش‌وپرورش در شهرستان‌های کهک و جعفرآباد را در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهیم تا فعالیت‌های کانون در آن مناطق، دچار وقفه نشود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم تصریح کرد: با توجه به بازگشایی احتمالی مدارس طی ماه‌های آینده، آماده تدوین برنامه مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای استفاده از ظرفیت دوجانبه هستیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.