کودکان قمی نیازمند برنامه‌های شاد هستند/ از همکاری با کانون پرورش فکری حمایت می‌کنم

مدیرکل آموزش و پرورش قم از نشاط و شادابی کودکان به عنوان یکی از عوامل تقویت کانون خانواده‌ها یاد کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ما امروز نیازمند شادابی هستند و اجرای برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک موجب نشاط‌ کودکان شهر و روستاهای قم شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کودکان قمی نیازمند برنامه‌های شاد هستند/ از همکاری با کانون پرورش فکری حمایت می‌کنم
شناسه : 42393 | انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در دیدار با حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم که به مناسبت هفته ملی کودک در اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد، از برگزاری برنامه‌های متنوع کانون در هفته ملی کودک قدردانی کرد و گفت: «شادپیمایی عروسک‌ها»، جشن باشکوه و برنامه بسیار زیبایی بود که شاهد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها بودم.

وی از نشاط و شادابی کودکان به عنوان یکی از عوامل تقویت کانون خانواده‌ها یاد کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ما امروز نیازمند شادابی هستند و اجرای برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک موجب نشاط‌ کودکان شهر و روستاهای قم شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در ادامه به رسالت مشترک این نهاد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اشاره کرد و گفت: در سایه اجرای برنامه‌های پر نشاط و شاداب می‌توان «موفقیت‌های آموزشی و تربیتی» و «ارتباطات عاطفی» کودکان با خانواده‌ها و جامعه را تقویت کرد.

شیخ الاسلام با اشاره به حضور ۲۸ ساله خود در آموزش‌وپرورش استان قم، گفت: به عنوان یک معلم از برنامه‌های جدید و ایده‌های خلاقانه کانون، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به عنوان یکی از اجزای اصلی شاکله آموزش‌وپرورش یاد کرد و گفت: کانون تفاوتی با آموزش‌وپرورش ندارد، ضمن اینکه این دو نهاد به لحاظ ساختاری و سازمانی در کنار یکدیگر قرار دارند و امیدوارم فاصله میان آنها کمتر از گذشته شود.

وی همچنین بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم و کانون پرورش فکری قم تأکید کرد و گفت: ما این آمادگی را داریم که امکانات اداره‌کل آموزش‌وپرورش در شهرستان‌های کهک و جعفرآباد را در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهیم تا فعالیت‌های کانون در آن مناطق، دچار وقفه نشود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم تصریح کرد: با توجه به بازگشایی احتمالی مدارس طی ماه‌های آینده، آماده تدوین برنامه مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای استفاده از ظرفیت دوجانبه هستیم.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.