اجرای برنامه‌های فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضرنبی(ع)

همزمان با هفته ملی کودک، ‌ویژه‌برنامه فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای برنامه‌های فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضرنبی(ع)
شناسه : 42145 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، ‌واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک به اجرای برنامه‌های فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام قم پرداخت.

این برنامه با حضور حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی دبیر هفته ملی کودک در استان قم و جمعی از مربیان کانون برگزار شد.

اجرای سرودهای خیابانی، برگزاری مسابقه، اهدای کتاب و آموزش ساخت کاردستی‌های خلاقانه از جمله بخش‌های اجرا شده در این برنامه فرهنگی بود.

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در حاشیه برگزاری این برنامه فرهنگی، اظهار کرد: هدف کانون از برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک در سطح شهر قم، آگاهی شهروندان از فعالیت‌های کانون و ترغیب و تشویق کودکان به عضویت در مراکز ده‌گانه کانون است.

وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های کانون در سطح شهر از روز جمعه با برگزاری جشن«شادپیمایی عروسک‌ها» در بوستان علوی قم آغاز شد و امروز نیز ویژه‌برنامه فرهنگی به همت واحد سیار کانون در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: همچنین در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به محوریت کودکان در بوستان‌ شهید بنیادی و بوستان هاشمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های کانون در سطح شهر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و کارشناس بهداشت نیز به تبیین مسائل بهداشتی برای آگاهی بیشتر کودکان می‌پردازد.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سطح شهر قم، روستاهای استان، مراکز کانون و فضای مجازی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.