ورود جدید محموله واکسن به قم/ واکسیناسیون سیار کرونا اجرا می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از ورود محموله جدید واکسن به استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دوز واکسن برکت، ۶ هزار و پانصد دوز واکسن سینوفارم و ۷ هزار دوز واکسن آسترازنکا به قم رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ورود جدید محموله واکسن به قم/ واکسیناسیون سیار کرونا اجرا می‌شود
شناسه : 41600 | انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی با اشاره آغاز طرح واکسیناسیون سیار شهروندانی که امکان مراجعه به مراکز تجمیعی تزریق واکسن را ندارند، گفت: این طرح با مشارکت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

وی افزود: خانواده‌هایی که دارای سالمند ناتوان، بیمار و یا معلول جسمی حرکتی هستند و یا فردی که شرایط تزریق واکسن را دارد، ولی به هر دلیلی توان حرکت و خروج از منزل را ندارد می‌توانند از طریق تماس با شماره ۳۶۷۰۸۰۱۲ تیم سیار واکسیناسیون را درخواست کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان قم در پایان گفت: تیم‌های سیار مرکز بهداشت در اولین فرصت طبق برنامه زمان‌بندی و با هماهنگی قبلی به منزل فرد مورد نظر مراجعه می‌کنند.

محبی، همچنین به ورود محموله جدید واکسن به استان اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار دوز واکسن برکت، ۶ هزار و پانصد دوز سینوفارم و ۷ هزار دوز آسترازنکا ظهر امروز در اختیار استان قم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افراد بالای ۱۲ سال(۱۳۸۸ و قبل از آن) می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، واکسن کرونا تزیق کنند، تصریح کرد: ۱۸ مرکز تجمیعی در سطح استان در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به مراجعین هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه واکسیناسیون در استان از روند خوبی برخوردار است، افزود: تنها راه قطع زنجیره کرونا واکسیناسیون عمومی است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.