مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

مجمع خیرین ازدواج استان قم راه اندازی می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تأکید بر گسترش امر ازدواج در جامعه گفت: در این خصوص انتظار است که مجمع خیرین ازدواج استان راه اندازی شود که این ماموریت به حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان سپرده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجمع خیرین ازدواج استان قم راه اندازی می‌شود
شناسه : 4152 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از برنای قم، رسول منعم در نشست هم اندیشی سمن های جوانان استان قم، سازمان های مردم نهاد را خادمین جوانان عنوان کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد با اقدامات و تلاش هایی که انجام می دهند، همواره در راستای خدمات رسانی به حوزه جوانان تلاش می کنند که این خدمات ارزشمند و تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است، اشاره کرد و عنوان داشت: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند که به عنوان آینده سازان و متولیان جامعه نقش اساسی دارند.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد در گسترش برنامه های اجتماعی و همچنین کاهش معضلات اجتماعی نقش سازنده ای دارند و می توانند با برنامه ریزی در راستای انجام کارها و اقدامات همگام دولت برای خدمات رسانی به مردم باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: جوانان بدنه اصلی جامعه هستند و توانمندسازی جوانان یک ضرورت انکار ناپذیری است که باید همواره در راستای آن تلاش شده و از سوی دیگر از ظرفیت جوانان نیز استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: روحیه خودباوری باید در میان جوانان همواره رشد یابد و امروز به لطف دولت در سطح کشور اقدامات موثری در راستای کمک به جوانان و گسترش این روحیه خودباوری ایجاد شده است.

منعم گفت: یکی از این طرح ها، ارائه تسهیلات ویژه به جوانان است که در صورت ارائه طرح اشتغالزایی، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد تسهیلات ویژه ارائه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تعداد سمن های استان قم در حال حاضر ۴۴ سمن است و این درحالی است که پیش از دولت تدبیر و امید تعداد سمن های استان قم تنها ۱۲ سمن بود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های حوزه جوانان گفت: این امر علاوه بر داخل شهر در بخش های استان نیز در حال انجام است که در دو بخش دستجرد و کهک زیرساخت های حوزه جوانان در حال احداث و در سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

منعم با تاکید بر گسترش امر ازدواج در جامعه گفت: در این خصوص انتظار است که مجمع خیرین ازدواج استان راه اندازی شود که این مأموریت به حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان سپرده شد.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.