مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران عنوان کرد

استقبال چشمگیر قمی‌ها از نمایشگاه گل و گیاه

شهر بیست/ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران به برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم اشاره کرد و گفت: مردم قم استقبال چشمگیری در این سه دوره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه داشتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال چشمگیر قمی‌ها از نمایشگاه گل و گیاه
شناسه : 4146 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حامد خورشیدی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم، اظهار کرد: شرکت نمایشگاهی سفیران در حوزه های لوازم خانگی، گل و گیاه، جهیزیه عروس، سوغات و صنایع دستی، نمایشگاه برگزار می کند.

وی با بیان اینکه شرکت نمایشگاهی سفیران فعالیت خود را از سال ۸۸ در همدان آغاز کرد، افزود: این شرکت دارای چهل نیروی انسانی در زمینه بازاریابی بین المللی و داخلی، حراست و امنیت و حسابداری است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران با بیان اینکه این شرکت در ابتدای فعالیت خود به برگزاری سمینارهای مختلف اهتمام داشت، تصریح کرد: از سال ۹۱ وارد حوزه برگزاری نمایشگاه های مختلف شدیم و امسال ۴۰ نمایشگاه تخصصی در سطح کشور برگزار کردیم.

خورشیدی، یکی از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه از سوی شرکت نمایشگاهی سفیران را حذف دلالان عنوان کرد و گفت: ما از این طریق به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستیم و تا حد بسیار زیادی توانستیم، دست دلال ها را حذف کنیم و از این طریق، اجناس با قیمت مناسب‌تر در اختیار مردم قرار دهیم.

وی در ادامه به برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم اشاره کرد و افزود: پایه‌ریزی برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در قم به همت شرکت نمایشگاهی سفیران انجام شد و بیش از صد مشارکت کننده و تولیدکننده در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران افزود: در سومین نمایشگاه گل و گیاه، گل و گیاهان آپارتمانی، گل های تزئینی، کاکتوس، بونسای، گل اکواریوم، تراریوم و انواع گلدان و ادوات باغبانی عرضه می شود.

خورشیدی افزود: در زمینه گیاهان دارویی سعی کردیم از مجموعه های معتبر برای حضور در نمایشگاه دعوت کنیم و گیاهانی عرضه شوند که ارگانیک هستند و برای سلامت مردم مفیدند.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ۲۰ استان در سومین نمایشگاه گل و گیاه حضور دارند، تصریح کرد: نمایشگاه از ۲۱ اسفند تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان مردم عزیز استان قم است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران افزود: در سومین نمایشگاه گل و گیاه، ۱۳۰ غرفه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی، ۷۰ غرفه مواد غذایی و سوغات استان ها و ۳۵ غرفه صنایع دستی حضور دارند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: مردم قم استقبال چشمگیری در این سه دوره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه داشتند و احتمالاً به دلیل خشکی آب و هوا، تمایل بیشتری به داشتن گل و گیاه دارند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.