مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران عنوان کرد

استقبال چشمگیر قمی‌ها از نمایشگاه گل و گیاه

شهر بیست/ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران به برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم اشاره کرد و گفت: مردم قم استقبال چشمگیری در این سه دوره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه داشتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال چشمگیر قمی‌ها از نمایشگاه گل و گیاه
شناسه : 4146 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حامد خورشیدی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم، اظهار کرد: شرکت نمایشگاهی سفیران در حوزه های لوازم خانگی، گل و گیاه، جهیزیه عروس، سوغات و صنایع دستی، نمایشگاه برگزار می کند.

وی با بیان اینکه شرکت نمایشگاهی سفیران فعالیت خود را از سال ۸۸ در همدان آغاز کرد، افزود: این شرکت دارای چهل نیروی انسانی در زمینه بازاریابی بین المللی و داخلی، حراست و امنیت و حسابداری است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران با بیان اینکه این شرکت در ابتدای فعالیت خود به برگزاری سمینارهای مختلف اهتمام داشت، تصریح کرد: از سال ۹۱ وارد حوزه برگزاری نمایشگاه های مختلف شدیم و امسال ۴۰ نمایشگاه تخصصی در سطح کشور برگزار کردیم.

خورشیدی، یکی از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه از سوی شرکت نمایشگاهی سفیران را حذف دلالان عنوان کرد و گفت: ما از این طریق به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستیم و تا حد بسیار زیادی توانستیم، دست دلال ها را حذف کنیم و از این طریق، اجناس با قیمت مناسب‌تر در اختیار مردم قرار دهیم.

وی در ادامه به برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم اشاره کرد و افزود: پایه‌ریزی برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در قم به همت شرکت نمایشگاهی سفیران انجام شد و بیش از صد مشارکت کننده و تولیدکننده در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران افزود: در سومین نمایشگاه گل و گیاه، گل و گیاهان آپارتمانی، گل های تزئینی، کاکتوس، بونسای، گل اکواریوم، تراریوم و انواع گلدان و ادوات باغبانی عرضه می شود.

خورشیدی افزود: در زمینه گیاهان دارویی سعی کردیم از مجموعه های معتبر برای حضور در نمایشگاه دعوت کنیم و گیاهانی عرضه شوند که ارگانیک هستند و برای سلامت مردم مفیدند.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ۲۰ استان در سومین نمایشگاه گل و گیاه حضور دارند، تصریح کرد: نمایشگاه از ۲۱ اسفند تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان مردم عزیز استان قم است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران افزود: در سومین نمایشگاه گل و گیاه، ۱۳۰ غرفه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی، ۷۰ غرفه مواد غذایی و سوغات استان ها و ۳۵ غرفه صنایع دستی حضور دارند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: مردم قم استقبال چشمگیری در این سه دوره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه داشتند و احتمالاً به دلیل خشکی آب و هوا، تمایل بیشتری به داشتن گل و گیاه دارند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.