رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم: مرغ در قم ارزان‌تر از استان‌های دیگر است/ معاون دادستان قم: مدیران قیمت بالای مرغ و گوشت را توجیه نکنند

شهر بیست/ معاون دادستان قم با ابراز نگرانی از افزایش قیمت روزافزون گوشت و مرغ، به انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران قم در توزیع گوشت پرداخت و گفت: مدیران نباید قیمت بالای مرغ و گوشت در استان را توجیه کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم: مرغ در قم ارزان‌تر از استان‌های دیگر است/ معاون دادستان قم: مدیران قیمت بالای مرغ و گوشت را توجیه نکنند
شناسه : 4140 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بر اساس خبر منتشر شده در فارس قم، محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت قیمت مرغ در استان قم اظهار کرد: قیمت مرغ در این استان از اکثر استان‌های مجاور ارزان‌تر است، البته قیمت مرغ در قم تابعی از قیمت مرغ در تهران است.

وی ادامه داد: به دلیل بالا بودن تقاضا و ذخیره سازی به دلیل تأمین مرغ شب عید، شاهد افزایش قیمت مرغ در استان قم بودیم، همچنین قیمت کنجاله سویا و جوجه یک روزه هم افزایش داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: در یک بازه زمانی به دلیل ایجاد مشکلات در خصوص واردات کنجاله سویا، شاهد افزایش قیمت آن بودیم، این محصول جزو نهاده‌های دامی مصرف شده در مرغداری‌ها است.

اما علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم در واکنش به ارزان بودن قیمت مرغ در قم نسبت به استان های دیگر، اظهار کرد: مدیران نباید قیمت بالای مرغ و گوشت در استان را توجیه کنند.

وی ادامه داد: افزایش قیمت روز افزون گوشت و مرغ در استان قم نگران کننده است و مردم نسبت به این مسئله اعتراض دارند، برای افرادی که به دنبال سوء استفاده از این وضعیت باشند، در استان قم پرونده قضایی تشکیل خواهیم داد.

معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم افزود: شهر قم مورد هجوم دشمنان است و باید به دنبال این باشیم که قیمت کالاها در این شهر پایین تر از شهرهای دیگر باشد، عملکرد مدیران قم در توزیع گوشت ضعیف بود و همتی در این زمینه دیده نمی‌شود، در حالی که گوشت در استان قم وجود دارد.

سلطانی، اصلاح وضعیت در توزیع گوشت و مرغ در استان  قم را ضروری دانست و تصریح کرد: مدیران استان باید گزارشی در این خصوص به دادستانی ارائه کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.