مانور کار در ارتفاع آتش‌نشانان قمی برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشان به تشریح بخشی از اقدامات این سازمان پرداخت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مانور کار در ارتفاع آتش‌نشانان قمی برگزار می‌شود
شناسه : 41348 | انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی با اشاره به فرارسیدن روز ۷ مهرماه، روز آتش‌نشانی، اظهار کرد: امروز ششم مهرماه آتش‌نشانان قمی با حضور در پایگاه انتقال خون، اقدام به سنت پسندیده اهدا خون کردند و در عصر امروز نیز تیم امداد و نجات آبی سازمان آتش‌نشانی یک مانور عملیاتی در دریاچه بوستان جوان برگزار کرد.

وی ابراز کرد: همزمان با هفتم مهرماه نیز رژه خودرویی سازمان آتش‌نشانی قم از ایستگاه شهید حسینی از بوستان علوی آغاز و با طی مسیر از هسته مرکزی شهر در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری به پایان خواهد رسید.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، هدف از رژه خودرویی این است که شهروندان مطلع باشند تمام عوارضی که توسط آن‌ها پرداخت می‌شود صرف خرید و نوسازی تجهیزات، خودروهای عملیاتی و سایر اقلام امدادرسانی می‌شود و همچنین می‌تواند مایه دل‌گرمی مردم جهت کمک‌رسانی به‌موقع در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای باشد.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفتم مهرماه، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با حضور در برنامه‌های صداوسیمای مرکز قم به تشریح اقدامات، چالش‌ها و مباحث پیش روی این سازمان خواهد پرداخت؛ همچنین معاونت‌های این سازمان نیز با حضور در برنامه‌های زنده رادیو و تلویزیون با شهروندان قمی هم صحبت خواهند شد.

کریمی با بیان اینکه برنامه‌هایی نیز با حضور عوامل صداوسیما مرکز قم در یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم ضبط‌شده که هفتم مهرماه به روی آنتن خواهد رفت، ادامه داد: به مناسبت روز هفتم مهرماه، جمعی از مسئولان استانی، مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم از ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی شهر قم بازدید و پای صحبت آتش‌نشانان ایستگاه‌های عملیاتی خواهند نشست.

وی با تأکید بر اینکه به مناسبت هفتم مهرماه و روز ملی آتش‌نشانی، تعدادی بنر در سطح شهر جهت تبریک روز آتش‌نشان و محتوای ایمنی برای استفاده شهروندان نصب خواهد شد، گفت: پنجشنبه هشتم مهرماه سال جاری نیز نیروهای آتش‌نشانی ساعت ۹صبح با حضور در گلزار علی بن جعفر(ع) و عطرافشانی مزار شهدا با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید میثاق خواهد کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم یادآور شد: ساعت ۱۱ روز پنجشنبه همچنین مانور کار در ارتفاع و ساختمان‌های بلندمرتبه با استفاده از نردبان‌های بلند سازمان آتش‌نشانی قم در جنب ایستگاه ۲۲ میدان بسیج اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته مسابقاتی ویژه سربازان آتش‌نشان برگزارشده که از نفرات برتر در روز هفتم مهرماه با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود؛ همچنین آتش‌نشان‌های شهری نیز جهت قدردانی به یکی از رستوران‌های شهر دعوت خواهند شد.

کریمی خاطرنشان کرد: همچنین هفتم مهرماه از یکی از آتش‌نشانانی که در حادثه اخیر شهرک صنعتی شکوهیه دچار مصدومیت شدید شد، عیادت به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم همزمان با هفتم مهرماه خواستار حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تقدیم گل به نیروهای فداکار این سازمان هستند، اضافه کرد: همچنین به درخواست جمعی از مدارس شهر قم، نیروهای این سازمان برای ارائه مباحث آموزشی و ایمنی به مدارس شهر اعزام می‌شوند

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.