سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدير عامل شركت نمايشگاهی سفيران گفت: سومین نمایشگاه گل و گیاه از تاریخ بيست و يكم تا بيست و ششم اسفند ماه در محل دائمی نمايشگاه های بين المللی استان قم از ساعت ١٦ تا ٢٢ مهمان مردم عزيز استان قم خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم برگزار می‌شود
شناسه : 4129 | انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹   پرینت

حامد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، اظهار داشت: با نمایشگاه زیبای گل و گیاه، سوغات هدایا و صنایع دستی به استقبال بهار ٩٨ قم می رویم.

وی افزود: شرکت نمایشگاهی سفیران بار دیگر به همراه تولیدکنندگان ٢٠ استان کشور به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قم سفر می کند.

خورشیدی عنوان کرد: این نمایشگاه با حضور برترین تولیدکنندگان گونه های گل و گیاه طبیعی از استان های مختلف از جمله مازندران، همدان، تهران و خوزستان، اراک، فارس و … برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی سفیران تصریح کرد: در نمایشگاه گل و گیاه به ارائه گل و گیاهان آپارتمانی، گل های تزئینی، کاکتوس، بونسای، گل اکواریوم، تراریوم و انواع گلدان و ادوات باغبانی پرداخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین انواع مواد غذایی و سوغاتی هر استان مانند عسل خوانسار ، باقلوای تبریز ، عرقیات کاشان و معجون شیراز ، گز اصفهان و … در کنار انواع صنایع دستی از جمله سفال همدان، بدلیجات سنتی، صنایع دستی اصفهان و شیراز عرضه می شود.

خورشیدی بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ بیست و یکم تا بیست و ششم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قم از ساعت ١۶ تا ٢٢ مهمان مردم عزیز استان قم خواهد بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.