تمدید دفترچه تاکسیرانان قمی مشروط بر تزریق واکسن است

مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه دفترچه تاکسیرانی تنها به‌شرط داشتن کارت واکسن تمدید می‌شود، گفت: از رانندگان خواهشمندیم هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن اقدام کرده تا در آینده دچار مشکل نشده و سلامت جامعه نیز تأمین شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید دفترچه تاکسیرانان قمی مشروط بر تزریق واکسن است
شناسه : 41260 | انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر لزوم واکسیناسیون رانندگان تاکسی، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام‌شده رانندگان تاکسی می‌توانند به مراکز بهداشت مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

وی از مصوبه جدید سازمان مدیریت بر تاکسیرانی، برای الزامی‌شدن کارت واکسن هنگام تمدید دفترچه تاکسیرانی خبر داد و گفت: با تصویب این مصوبه، به‌زودی تمدید دفترچه‌های تاکسی‌داران تنها با داشتن کارت واکسن تمدید می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم این شرط را برای سرویس‌های مدارس نیز لازم و حتمی دانست و افزود: در صورت بازگشایی مدارس، تنها رانندگانی می‌توانند تحت پوشش شرکت‌های سرویس مدارس فعالیت کنند که دارای کارت واکسن باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر رانندگانی که واکسن می‌زنند برچسب مخصوصی به شیشه تاکسی آن‌ها نصب‌شده و شهروندان می‌توانند از سلامت راننده اطمینان حاصل کرده و بدون نگرانی از تاکسی در سفرهای درون‌شهری استفاده کنند.

نیک در پایان با ابراز امیدواری برای پایان بیماری کرونا، به اهمیت واکسیناسیون رانندگان اشاره و تصریح کرد: از رانندگان خواهشمند هستیم هر چه سریع‌تر برای واکسیناسیون اقدام کرده تا در آینده دچار مشکل نشده و سلامت جامعه نیز تأمین شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.