ادای دین به مدافعان حرم در تئاتر «امضاء»

کارگردان نمایش «امضاء» از آثار منتخب جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان بر لزوم حمایت مسئولان استان برای تولید تئاترهای دینی و دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: نمایش «امضاء» روایت‌کننده زندگی جوان متحول‌شده‌ای است که از گذشته نامناسب خود فاصله می‌گیرد و مدافع حرم می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادای دین به مدافعان حرم در تئاتر «امضاء»
شناسه : 41157 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، سید حسن محیط‌زاده در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: از قم انتظار می‌رود که شاهد برگزاری جشنواره‌های بیشتری در حوزه دین و دفاع مقدس باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ممتاز قم در حوزه دین، مسئولان می‌توانند زمینه مساعدتری را برای تولید آثار آیینی و دفاع مقدس فراهم کنند.

کارگردان نمایش «امضاء» با اشاره به انگیزه خود برای حضور در این جشنواره، گفت: مدت‌ها بود که دوست داشتم کاری کنم برای کسانی که به آنها مدیون هستیم، کسانی که جان خودشان را برای ما گذاشتند و هیچ قیمتی نمی‌توان روی فداکاری‌شان گذاشت.

محیط‌زاده افزود: با توجه به اینکه فعالیت ما در حوزه هنر است، بهترین فرصت برای ادای دین به شهدا استفاده از همین ابزار هنر است و تلاش کردیم با تولید نمایش «امضاء» صرفاً یک حرکت کوچک در مسیر شهدا کرده باشیم.

کارگردان نمایش «امضا» با بیان اینکه متن این نمایش به قلم محمود مرادی است، تصریح کرد: علیرضا فرقدانی، علیرضا هاشمی و مهدی داوودی سه بازیگر این نمایش بودند که حقیقتاً وقت گذاشتند و بدون هیچ گونه چشمداشت مالی، ادای دین کردند.

محیط‌زاده با بیان اینکه نمایش «امضا» در مدت ۱۵ دقیقه اجرا می‌شود، افزود: این نمایش، داستان جوان متحول شده‌ای است که از پیشینه خوبی برخوردار نبوده اما سر از سوریه در می‌آورد و مدافع حرم حضرت زینب(س) می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.