صدور کارت سرویس مدارس مشروط به تزریق واکسن کرونا

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تمدید پروانه رانندگان تاکسی در قم و همچنین صدور کارت فعالیت سرویس مدارس مشروط به تزریق دو دوز واکسن کروناست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صدور کارت سرویس مدارس مشروط به تزریق واکسن کرونا
شناسه : 41132 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان در نشست استانی ستاد مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری با اشاره به دغدغه شهرداری قم در موضوع رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آرامستان‌ها، اظهار کرد: ما در روزهای اخیر و برای کمک به انجام وظایف جاری در آرامستان بهشت معصومه(س) از ظرفیت نیروهای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری کمک گرفتیم.

وی تصریح کرد: تردیدی نیست که با رعایت بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آرامستان‌ها به‌ویژه با توجه به برگزاری مراسم‌های مختلف تشییع، نیازمند اعمال برخی محدودیت‌ها و یا کنترل قانونی از سوی نیروی انتظامی است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین درباره ضرورت تشدید اقدامات محله محور برای گسترش واکسیناسیون در استان خاطرنشان کرد: خودروهای بلندگودار سازمان‌های آتش‌نشانی و تخلفات شهری شهرداری در خدمت این موضوع قرار می‌گیرد.

وی درعین‌حال به ارائه برخی خدمات منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا توجه داد و گفت: تمدید پروانه رانندگان تاکسی در قم و همچنین صدور کارت فعالیت سرویس مدارس منوط به تزریق دو دوز واکسن کروناست.

ذاکریان همچنین از مرکز بهداشت استان خواست برای لکه‌گیری واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی، کد ملی افراد واکسینه شده در اختیار شهرداری قم قرار گیرد تا با تطبیق لازم، تدابیر کافی برای این موضوع اتخاذ شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین از افزایش درخواست‌ها برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: شهرداری همچنان مقاومت لازم را برای عدم برپایی ایستگاه‌های صلواتی بر اساس ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد داشت.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.