رصد مانیتورینگ فعالیت اتوبوس‌های سطح شهر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بيان اينكه هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است، گفت: بازرسان مستقر در اتاق «AVL» به‌صورت تمام‌وقت اتوبوس‌ها را از طریق سیستم GPS رصد کرده و در صورت تأخیر بیش از زمان مشخص‌شده در رسیدن به ایستگاه، راننده باید پاسخگو باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رصد مانیتورینگ فعالیت اتوبوس‌های سطح شهر
شناسه : 41125 | انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک از اجرای سیستم کنترل هوشمند اتوبوس‌ها در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به دستور مستقیم شهردار قم مبنی بر توسعه هوشمندسازی در تمام بخش‌های شهرداری، سازمان اتوبوسرانی نیز برنامه‌های خود را با کمک سازمان فاوا اجرا می‌کند.

وی، نحوه رصد اتوبوس‌ها در سطح شهر را تشریح کرد و گفت: بازرسان مستقر در اتاق «AVL» به‌صورت تمام‌وقت اتوبوس‌ها را از طریق سیستم GPS رصد کرده و در صورت تأخیر بیش از زمان مشخص‌شده دررسیدن به ایستگاه، راننده باید پاسخگو باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، زمان تعیین‌شده برای رسیدن به ایستگاه را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اعلام و ابراز کرد: رعایت نظم زمانی برای کاهش زمان سفر و اصلاح خطوط از قطری به شعاعی دو تغییری بوده که یک سال گذشته در سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتفاق افتاده است.

نیک خاطرنشان کرد: هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری بوده و علاوه بر کنترل هوشمند اتوبوس‌ها و تکمیل سیستم پرداخت الکترونیکی با قم کارت، برنامه جامعی در این حوزه تعریف‌شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.