طرح تلاوت ویژه کودکان و نوجوانان پسر برگزار می‌شود

طرح تلاوت دوره‌های ویژه قرائت قرآن کریم با هدف تقویت صوت و لحن نخبگان و برگزیدگان قرآنی کودک و نوجوان از سوی مرکز قرآن و حدیث در آستان مقدس بانوی کرامت دنبال می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح تلاوت ویژه کودکان و نوجوانان پسر برگزار می‌شود
شناسه : 41046 | انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه السلام طرح تلاوت «دوره‌های ویژه قرائت قرآن کریم» را با هدف تقویت صوت و لحن برای کودکان و نوجوانان پسر برگزار می‌کند که در این طرح کودکان و نوجوان از پایه دوم ابتدایی تا دوران متوسطه حضور دارند.

این طرح با گزینش نخبگان و برگزیدگان قرآنی مرکز قرآن و حدیث و نخبگان قرآنی پسر کودک و نوجوان که در استان قم در سطح استانی و کشوری حائز رتبه شده‌اند با برگزاری دوره‌های ویژه قرائت قرآن کریم صوت و لحن، این قرآن‌آموزان و فراگیران قرآنی را تقویت می‌کند.

مرکز قرآن حدیث در حال حاضر طرح تلاوت را برای ۶۰ کودک و نوجوان پسر در قالب پنج کلاس هفت یا هشت نفره برگزار می‌کند.

آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم به فراگیران، برگزاری دوره‌های آموزشی عملی و فنی و کاربردی صوت و لحن برای فراگیران از مباحث آموزشی طرح تلاوت مرکز قرآن و حدیث برای نخبگان قرآنی است.

این طرح از سال ۹۸ در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه السلام با هدف برگزاری دوره های ویژه قرائت قرآن کریم و ارتقای کمی و کیفی قرائت قرآن کریم در قرآن آموزان و نخبگان قرآنی آغاز شده است و نخبگان قرآنی را در سطح استانی و کشوری برای حضور در مسابقات آماده کرده و سطح کیفی قرائت قرآن کریم را در فراگیران با برگزاری دوره های آموزشی خاص و ویژه قرائت قرآن کریم تقویت کرده و افزایش می دهد.

همچنین نخبگان قرآنی خارج از مرکز قرآن و حدیث برای شرکت در این طرح ابتدا باید در مصاحبه ورودی مرکز قرآن و حدیث شرکت کرده و پس از آن در صورت قبولی در طرح تلاوت قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت‌(س) حاضر شوند.

کودکان و نوجوانان پسر برای ثبت‌نام در طرح‌های قرائت و حفط قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث می‌توانند عصرها به واحد آموزش قرائت برادران واقع در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها مراجعه کنند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها ساعت ۱۵ تا ۲۰ هر روز می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰_۰۲۵ تماس بگیرند و از طریق سامانه مرکز قرآن و حدیث تا ۱۶ مهرماه در دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.