هم‌افزایی نهادهای فرهنگی قم برای برگزاری جشنواره افلاکیان

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای راه‌اندازی جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های فرهنگی قم زمینه‌ساز شکل‌گیری این جشنواره فاخر شد تا مردم شریف قم از برنامه های فرهنگی متنوع برخوردار شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هم‌افزایی نهادهای فرهنگی قم برای برگزاری جشنواره افلاکیان
شناسه : 40971 | انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسات متعدد خود بر ضرورت بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با ابزار هنر تأکید کرده‌اند و از هنرمندان خواسته‌اند جلوه‌های مختلف ایثار و شهادت را در قالب‌ هنر به سمع و نظر مردم برسانند.

وی تصریح کرد: با تکیه بر فرمایش رهبر انقلاب، مجموعه جشنواره افلاکیان به محوریت هنر نمایش خیابانی که در بطن و متن جامعه ساری و جامعه است و اثرگذاری چهره به چهره با انواع مخاطبان دارد، اعلام فراخوان شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای راه‌اندازی جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان، گفت: هم‌افزایی بین نهادهای فرهنگی برای برگزاری این‌گونه برنامه‌ها، یکی از رهاوردهای خوب این جشنواره‌هاست.

مقیمی افزود: شاید اگر هرکدام از دستگاه‌ها با بودجه‌های حداقلی می‌خواستند جشنواره اثرگذاری مثل افلاکیان را ایجاد کنند، توفیق حاصل نمی‌شد اما این هم‌افزایی و همراهی و مودتی که در بین دستگاه‌های فرهنگی قم شکل گرفت، زمینه‌ساز شکل‌گیری جشنواره فاخر افلاکیان شد تا مردم شریف قم از برنامه های فرهنگی متنوع برخوردار شوند.

وی به مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان اشاره کرد و گفت: این سازمان با توجه به ضرورت فعالیت در حوزه ایثار و شهادت تلاش کرد تا با مشارکت خود به ساحت مقدس شهدا و سید شهدای این روزهای ایران شهید حاج قاسم سلیمانی ادای دین کند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.