ساماندهی وضعیت ظاهری قم مرد میدان می‌خواهد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ساماندهی وضعیت ظاهری قم مرد میدان می‌خواهد، گفت: امروز نیازمند یک فرد هماهنگ‌کننده میان دستگاه‌های مرتبط با وضعیت ظاهری قم هستیم که مرد میدان باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساماندهی وضعیت ظاهری قم مرد میدان می‌خواهد
شناسه : 40924 | انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، ضمن تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی در استان قم اظهار کرد: در حرکتی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ساماندهی وضعیت ظاهری قم دنبال می‌شود جای یک کار علمی و پژوهشی و رسیدن به علل مخاطرات اجتماعی خالی بود که به لطف خدا با آماده شدن سند پایش و رصد، کار سرنوشت‌سازی در شهر قم صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امروز نیازمند یک فرد هماهنگ‌کننده میان دستگاه‌های مرتبط با وضعیت ظاهری قم هستیم که مرد میدان باشد زیرا امر به معروف و نهی از منکر یک کار عملیاتی است و بخشی از آن با دعوت و نصیحت انجام می‌شود و بخش دیگر نیازمند فعالیت دستگاه‌های اجرایی است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به وظایف نماینده دولت در استان گفت: کسی که نمایندگی دولت در قم را قبول می‌کند باید دغدغه خاص و ویژه نسبت قم داشته باشد و نظارت و کنترل کامل بر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگی را ویژه‌تر دنبال کند.

وی یکی از راهکارهای مهم رفع مشکلات حوزه حجاب و عفاف را پاسخگویی به شبهات این حوزه دانست و عنوان کرد: ما باید با توجه به حجم گسترده تبلیغات علیه حجاب در فضای مجازی پاسخگوی جوانان باشیم تا جوانان ما در دوراهی و دوگانگی قرار نگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در این دیدار، به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اهم فعالیت‌های نیروی انتظامی از جمله تهیه و تنظیم سند پایش و رصد استان در ۵ ماه گذشته پرداخت.

میرفیضی با اشاره به تشکیل چندین کار گروه ویژه از جمله کار گروه رصد و پایش در قرارگاه ۱۹ دی افزود: ۹ آسیب ویژه استان در این تحقیق پایش شده و وظایف هر دستگاه دربرخورد با این معضلات اجتماعی به صورت مجزا تعریف شده است که در این مرحله نیازمند همکاری و یکپارچکی بین دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.